پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ۰۲:۵۰
۱۰
۰
نسخه چاپی

گوشی جدید سونی با 6 دوربین

گوشی جدید سونی با 6 دوربین
سازندگان گوشی های هوشمند در حال پیشرفت گسترده ای هستند و همچنین رقابت زیادی برای تولید محصولات با کیفیت تر بین آنان وجود دارد.

گوشی V50 ThinQ که شرکت LG آن را تولید کرده است دارای سه دوربین عقب است در حالی که Galaxy Note 10 Pro از شرکت سامسونگ پیش بینی می شود که با چهار بار عرضه شود و همچنین نوکیا 9 PureView در حال حاضر گوشی های هوشمند خود را با 5 دوربین عقب عرضه میکند. اما شرکت سونی به زودی می خواهد یک قدم به جلو بگذارد و یک گوشی با 6 دوربین عرضه کند.

هدف سونی چیست؟

www.titrebartar.com

سونی در حال تولید یک گوشی هوشمند جدید است که دارای شش دوربین عقب می باشد. در حال حاضر مشخص نیست که نحوه کار این دوربین ها چگونه است اما ظاهرا دو سنسور دو بعدی در جلوی گوشی دارد.

جزئیات دقیق برنامه های سونی در حال حاضر بصورت رمز و راز باقی مانده است، اما احتمالا این دستگاه یک دوربین تله فوتو همراه با یک زاویه دید فوق العاده گسترده دارد. 

ادعا شده است که در این گوشی هوشمند دو دوربین جلو وجود دارد. احتمالا یک سنسور اولیه همراه با یک دوربین زاویه دید وجود خواهد داشت، اگرچه، جزئیات دقیقی هنوز منتشر نشده است.

مطالب مرتبط:  هوش مصنوعی به کمک افراد دارای اختلال استرسی پس از سانحه (PTSD)می آید

مشخصات این قول سونی

متاسفانه هنوز  گوشی هوشمند جدید شرکت سونی در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، بنابراین طراحی پنل جلویی نامشخص است.در مورد مشخصات این گوشی چیزی که مشخص است،اینکه تعداد دوربین ها به این معنی است که این دستگاه احتمالا یک گل سرسبد آینده است.البته زمان بندی عرضه گوشی هنوز مشخص نشده است - بنظر میرسد این دستگاه در اواخر سال 2019 یا اوایل سال 2020 معرفی شود - و همچنین نوع و ظرفیت پردازشگر این گوشی هوشمند نیز مشخص نیست.اما فضای ذخیره سازی داخلی و RAM به ترتیب به ترتیب 128 و 8 گیگابایت خواهند بود.



+ 10
مخالفم - 12
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری