پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ۱۷:۳۶
۸
۰
نسخه چاپی

مارک ویلموتس هم به کره نباخت

مارک ویلموتس هم به کره نباخت
دیدار دوستانه تیم های ایران و کره جنوبی به میزبانی کره در شهر سئول برگزار و بازی با نتیجه 1 بر 1 مساوی به پایان رسید.

دیدار دوستانه تیم های ایران و کره جنوبی هیچوقت دوستانه نبوده است مخصوصا در این 5 بازی آخر که کره جنوبی نتوانسته است ایران را شکست دهد. فدراسیون کره جنوبی بهترین موقع را انتخاب کرد و تیم ملی کشورمان را دعوت به بازی دوستانه کرد تا شاید با رفتن کیروش بتواند سد محکم ایران را بشکند اما باز هم به در بسته خورد! 

بازی راس ساعت 15/30 به وقت ایران انجام شد که ایران با ترکیب علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی‌گنجی، رامین رضاییان ، میلاد محمدی ،امید ابراهیمی ،احسان حاج‌صفی ،علیرضا جهانبخش ،مهدی ترابی ،مهدی طارمی و کریم انصاری‌فرد به مصاف تیم زخم خورده کره رفت.

www.titrebartar.com

 

گزارش نیمه اول بازی 0 - 0

بازی در 10 دقیقه نیمه اول دست کره ای ها بود و ایران را تحت فشار قرار داده بودند تا بتوانند از همان ابتدای کار با فشار تماشاگران خود کار ایران را تمام کنند. دقیقه 15 بازی کره ای ها کرنر خطرناکی را ارسال کردند که بیرانوند با واکنش خوب خودش توپ را از زیر طاق دروازه دراورد. چند دقیقه بعد تیم کشور ما حمله را اغاز کرد که دروازبان تیم کره شوت طارمی را مهار کرد. در دقیقه 20 ترابی با شوت سهمگین دروازه کره ای هارا نشانه گرفت که با اختلاف اندک به خارج رفت. بعد از این نوبت حمله خطرناک کره ای ها بود که باز هم با واکنش خوب بیرانوند همراه شد. در دقیقه 30 پنالتی مشکوکی بر روی طارمی گرفته نشد. کره ای ها در دقیقه 41 توپی را به زیر طاق دروازه ما زدندن که خوشبختانه توپ به داخل دروازه نرفت و راه خارج دروازه را را پیش گرفت. در ادامه هر دوتیم حملاتی را بر روی دروازه های حریف به وجود آوردند اما نتیجه در نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

گزارش نیمه دوم بازی 1 - 1

نیمه دوم بازی باز هم با فشار کره ای ها آغاز شد و اولین موقعیت خطرناک را در دقیقه 47 به وجود اوردند اما ایران در دقیقه  54 با شوت سرکش احمد نور الهی که در نیمه دوم به جای جهانبخش به بازی آمده بود توانست تیر دروازه کره را به لرزه درآورد.در حالی که بازی متعادل پیش می رفت روی اشتباه مدافعین کشورمان با گلزنی شماره 16 خود به گل اول رسید اما زیاد از خوشی کره ای ها نگذشته بود که دقیقه 62 پورعلی گنجی روی کرنری که رامین رضاییان سانتر کرد نتیجه بازی رو به تساوی کشاند. در دقیقه 67 مارک ویلموتس بازهم دست به تغییر زد و وحید امیری را به جای ترابی و عزت الهی را به جای حاج صفی به درون زمین فرستاد. در ادامه بازی ، اتفاق خاصی رخ نداد و نتیجه بازی با همان نتیجه 1-1 به پایان رسید.

www.titrebartar.com

 



+ 8
مخالفم - 5
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری