پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ۱۷:۲۰
۱۵
۰
نسخه چاپی

گرداب سردرگمی سرمربی، گریبان گیر پرسپولیسی ها

گرداب سردرگمی سرمربی، گریبان گیر پرسپولیسی ها
ایرج عرب که در مصاحبه‌ی سه‌شنبه‌اش با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس ادعا کرده بود تمام این یک میلیون و صد و هشتاد هزار یورو به علاوه‌ی پیش‌پرداخت فصل آینده‌ی برانکو به او پرداخت شده، تنها 600 هزار یورو از این مبلغ را جور کرده. چیزی که با شرط و شروط برانکو در مورد تسویه حساب همخوانی ندارد و می‌تواند جدایی قطعی او را رقم بزند اما انگار برای مدیرعامل باشگاه بی‌اهمیت است. 

باشگاه از مهلت دو هفته‌ای‌اش برای تسویه حساب با برانکو گفت و ایرج عرب هم هر جا نشست، قرارداد سرمربی را به قیمت روز به ریال تبدیل کرد تا شاید ناتوانی خودش در پرداخت مطالبات او را توجیه کند. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اما نگفت که از آن یک میلیارد و صد و هشتاد  هزار یورویی که باید به برانکو ایوانکوویچ پرداخت کند، همه‌اش پولِ قراردادِ این مربی نیست و دستیارانش هم در آن شریک‌اند.

ایرج عرب هنوز هم می‌تواند از گران بودن برانکو بگوید و برای بی‌توجهی به او و مطالباتش دنبال توجیه باشد اما واقعیت چیزی نیست که با گفته‌های او رنگ ببازد. واقعیتی که مدیرعامل و در واقع مدیران باشگاه پرسپولیس آنقدر نادیده‌اش گرفته‌اند که دیگر به چشم‌شان نمی‌آید وگرنه این را همه می‌دانیم که قرارداد مربیان خارجی فوتبال و ورزش ایران با قراردادهای دستیارانی که با خود می‌آورند، در یک پکیج قرار دارد و در واقع یک قرارداد است. چیزی که اتفاقا برانکو ایوانکوویچ هم درباره‌ی قرارداد خودش و دستیارانش گفته بود.

مصاحبه برانکو باسایت اسپورتس‌نت کرواسی

برانکو در خصوص عملکردش با پرسپولیس گفت: بعد از یک فصل خوب قهرمان لیگ، حذفی و سوپرکاپ شدیم و توانستیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز برسیم که تنها جامی که از دست دادیم جام مهمی بود و این کار من را سخت کرد، چون من باید یک مربی و روانشناس باشم که بهترین عملکرد را از تیمم بگیرم.
او درباره آینده کاری‌اش نیز گفت: اگرچه می‌دانم که پرسپولیس تمام بدهی من را می‌دهد، ولی این تابستان ایران را ترک می‌کنم. پیشنهاد‌هایی از چند تیم دارم. من مربی هستم و سوال این است که کجا کار کنم.

www.titrebartar.com

 

واکنش مدیر عامل پرسپولیس به مصاحبه برانکو

ایرج عرب؛ درباره مصاحبه‌ ی برانکو ایوانکوویچ  گفت: بعد از این اظهارات با برانکو تماس گرفتیم و او به ما گفت که صحبت‌هایش درست منعکس نشده و او نگفته که قصد دارد از پرسپولیس جدا شود.گفت: من مصاحبه منتشر شده را دیدم و همه صحبت‌های من درست منتشر شده، اما یک جمله با صحبت‌های من فرق می‌کند.
وی افزود: من به این خبرنگار گفتم که با وجود اینکه مطالبات من توسط قرارداد تضمین شده و قرارداد دارم، اما وضعیتم برای همکاری با پرسپولیس در ابهام قرار دارد و نگفتم که با گرفتن مطالباتم از پرسپولیس جدا می‌شوم. 

اگر اتفاق خوبی رخ ندهد پرسپولیس دچار مشکل خواهد شد

کریم باقری مربی تیم پرسپولیس هم درباره اتفاقات اخیر گفت : باشگاه در حال حاضر تمام تمرکزش روی این است که مطالبات برانکو را فراهم کرده و به او پرداخت کند اما همه می‌دانند که بازیکنان هم طلبکار هستند و هنوز مطالباتشان پرداخت نشده است. اگر اتفاق خوبی رخ ندهد تیم دچار مشکل خواهد شد. در ابتدای فصل تهیه منابع مالی و پرداخت پول به بازیکنان کار سختی است اما من امیدوارم که باشگاه هر چه سریع‌تر این روند را طی کند و مشکلات تمام شود.

www.titrebartar.com

 

مقالات مرتبط: 

روزنامه الرای: پرسپولیس نگران شکایت برانکو است

تکذیب مذاکره پرسپولیس با قطبی و تاکید بر ادامه کار با برانکو



+ 15
مخالفم - 5
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری