پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸ ۱۸:۳۵
۱۱
۰
نسخه چاپی

چگونه در تابستان مردان شیک پوشی باشیم

چگونه در تابستان مردان شیک پوشی باشیم
انتخاب نوع و سبک لباس در تابستان برای آقایان چالش بزرگی است که حالا به حل آن می پردازیم.

مد پیر و جوان ،زن و مرد را نمیشناسد و هر فردی از کودکی تا کهن سالی دوست دارد خوشتیپ و شیک پوش باشد اما هر فصل چالش های مخصوص خود را در زمینه مد و فشن دارد. زمانی که شما از خانه بیرون می روید، به تک تک لباس هایی که می خواهید بپوشید، فکر می کنید. شاید بعضی از آن ها را تنها شما بپسندید، در حالی که برای دیگران عجیب باشد، شاید هم برعکس. 

لباس مناسب تابستان

پسران و مردان برای انتخاب یک لباس مناسب در تابستان باید به سه ویژگی اصلی شامل رنگ، جنس و مدل یک لباس توجه کنند.  به بررسی این سه مورد میپردازیم:

جنس لباس

www.titrebartar.com

پس از سپری شدن زمستان و بهار و فرا رسیدن تابستان، بسیاری از آقایان خوش پوش به دنبال لباسی می گردند که مناسب فصل باشد. درخشش خیره کننده آفتاب در فصل تابستان به ما فرصت استفاده از رنگ های مختلف در لباس هایمان را می دهد. اما بسیار پیش می آید که از پیراهن های مردانه غافل می شویم و به جای آن از تیشرت و پولو‌شرت استفاده می کنیم.هرچه هوا گرم تر و چسبناک تر می شود، کمتر به فکر پوشیدن آن پیراهن آکسفورد صورتی با کت و شلوار سورمه ای پشمی می‌افتیم.

پیراهن مردانه تابستانه یکی از انواع لباس هایی است که هر مردی باید در کمد لباس هایش داشته باشد. به محض آمدن تابستان، دیگر باید قید پارچه های ضخیمی مانند پشم، مخمل کبریتی و حوله‌ای را زد. در عوض، توصیه می کنیم لباس هایی از جنس کتان،‌ پنبه سبک و پشم مرینوس بپوشید که سبک تر و آزادترند. بهتر است پیراهن مردانه تابستانه اصلی را به جای پارچه آکسفورد، جنسی سبک تر مانند ترکیب کتان و پنبه انتخاب کنید.

مطالب مرتبط:  خانوم های چاق بخوانند

رنگ تابستانه 

www.titrebartar.com

یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب لباس در فصل تابستان توجه به رنگ لباس است. لباسهایی با رنگ‌ تیره نور آفتاب را بیشتر از رنگ‌ روشن جذب می‌کنند و باعث تعریق بیشتر و بالا رفتن درجه حرارت بدن خواهند شد. در نتیجه توصیه می‌کنیم که در فصول گرم لباس‌هایی با رنگ روشن  استفاده کنید. این موضوع در مورد انتخاب کفش، کیف و همچنین کلاه نیز صدق می‌کند.

مدل و طرح های مناسب تابستان

www.titrebartar.com

مدل یک لباس تابستانه باید به گونه‌ای باشد که هوا به طور آزادانه در آن رد و بدل شود. پوشیدن لباس‌های جاذب و تنگ باعث بالا رفتن گرمای بدن و در نتیجه ناراحتی و تعریق بیشتر خواهد شد. بهتر است از لباس‌هایی که دارای آستین‌های بلند هستند برای جلوگیری از سوختن پوست در آفتاب استفاده کنید.

چه کفشی در تابستان بپوشیم؟

www.titrebartar.com

همه ما دوست داریم که پاهایمان را در روزهای گرم تابستان آزاد بگذاریم اما برخی از آقایان فکر می کنند که صندل انتخاب خوبی برایشان نیست، به همین جهت پاهایشان را از نور آفتاب محروم می کنند. اما اگر شما هم جزو این دسته از آقایان هستید باید بگوییم که اشتباه می کنید. چند سالی است که صندل در دنیای مد و فشن آقایان جای خود را باز کرده است. 

همچنین پوشیدن جوراب در تابستان، کار ساده ای نیست، بنابراین اگر شما هم دوست دارید که پاهایتان کمی هوا بخورد، میتوانید کفش تان را بدون جوراب به پا کنید. این تیپ نه تنها ساده و راحت می باشد بلکه مورد پسند بسیاری از طراحان مد نیز واقع شده است. پیشنهاد ما به شما این است که با این تیپ، شلواری که قد آن تا روی قوزک پایتان است، به پا کنید.



+ 11
مخالفم - 10
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری