پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸ ۲۰:۵۹
۱۰
۰
نسخه چاپی

امنیت ملی فراتر از بازی های جناحی است

امنیت ملی فراتر از بازی های جناحی است
این روزها با نمایش مجموعه تلویزیونی گاندو از شبکه سه سیما موضوع مهم امنیت ملی بحث محافل خانوادگی بسیاری از ایرانیان شده است.

از طرفی نیز برخی از مدیران آشنا در مخالفت با مجموعه پخش شده و جمعی از نیروهای انقلابی در موافقت با آن به بیان نقطه نظرات مهمی از طریق رسانه ها و شبکه های اجتماعی پرداخته اند.

در تمام دنیا به مقوله امنیت ملی نزد حکومتها و ملتها بسیار جدی توجه می شود و قطعا کشور ما هم از این مهم مستثنی نیست و کوچکترین نا امنی داخلی یا مرزی مورد خشم و غضب تمام مردم ایران بوده و قابل بخشش نیست.

مردم ما در مسیر حفظ امنیت کشور هزینه های بسیار سنگینی را پرداخته اند و به عبارتی امنیت ملی خط قرمز ملت است.

امنیت ملی موضوعی فراجناحی ست و کسی این اجازه را نمی دهد که امور مربوطه دستخوش بازی های جناحی و سیاسی قرار گیرد لذا ضرورت دارد تا سیاسیون به این نکته پراهمیت التفات بالایی داشته باشند.

حفظ امنیت ملی و ارتقای ضریب امنیت موجب رونق اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و توسعه سیاسی نیز خواهد شد و همه مسؤولین کشور باید تصمیمات و تدابیرشان را در مسیری قرار دهند که به امنیت ملی ما خدشه ای وارد نشود.

شهیدانی که مزارشان نزد ملت ایران قداست پیدا کرده و قبور مطهرشان از بقیه درگذشتگان متمایز شده سَوای اعتقاداتشان یک ویژگی مشترک داشتند و آنهم جان نثاری برای حفظ امنیت ملی ایران است که در نتیجه این شهدای عزیز مظهر اقتدار ملت می شوند.

مطالب مرتبط:

امروز نیروهای مسلح اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، ارتش جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی و بسیج مستضعفین و سربازان گمنام و جان برکف عرصه مجاهدتهای خاموش این سرزمین تحت اوامر فرماندهی کل قوا بدون در نظر گرفتن ملاحظات جناحی و دور از هرگونه سیاسی کاری صدها اقدام تروریستی را منهدم و دهها حرکت جاسوسی را نیز کشف و با شکست مواجه کردند تا آسیبی به امنیت کشور و ملت وارد نشود و در این راه مظلومانه جان به جان آفرین تسلیم و حتی غریبانه در مزارشان آرمیدند.

ولایت و رهبری ، شهدا ، قانون اساسی و امنیت ملی خط قرمزهای اصلی ماست که هیچ کس حتی حق شوخی با آن را ندارد.

رقابتهای سیاسی در چارچوب قانون و بر مدار اخلاق و به قول اخیر دیپلمات ها با رعایت تقوا خوب است اما باید بشدت متوجه این موضوع باشند که در این بازی های سیاسی اجازه ندارند امنیت ملی و زحمات همه زحمتکشان این عرصه را زیر سوال ببرند.

ما در شرایط امروز و فردا بیش از قبل به حفظ امنیتمان نیازمندیم و موکدا تاکید می شود ملت ایران نمیپذیرد که سیاسیون در رقابتهای جناحی خود با این مقوله بازی کنند.

سپاه پاسداران و ارتش ما با تمام نیروها و سازمانهایشان ، بسیج مستضعفین و وزارت اطلاعات خار چشم دشمنان قسم خورده این ملت هستند و اگر جان نثاری ها و جانبازی هایشان را نداشتیم ، معلوم نبود امروز کدام مستکبرِ قلدرِ بی حیایی را بر ما مسلط می کردند.

با آرزوی غفران الهی و علو درجات برای شهدای امنیت کشورمان و تکرار این جمله آن مجموعه تلویزیونی خطاب به جاسوس مبادله شده که: «امنیت این کشور فروشی نیست تاکید می شود به برکت تدابیر رهبری و تلاشهای سربازان گمنام با افتخار اعلام می کنیم هنوز هم محمدهای مخلص و گمنام ایران زمین در عرصه امنیت کشور حضور دارند تا خواب را بر دشمنان حرام و آرامش را به هم میهنان هدیه نمایند.»

محمدعلی روشن



+ 10
مخالفم - 8
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری