پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ ۲۲:۱۳
۱۲
۲
نسخه چاپی
گفت وگو با محمدرضا صفری، مدیر برتر عرصه مشاوره تحصیلی:

بزرگترین دغدغه ام، کارآفرینی در نظام آموزشی مشاوره تحصیلی است

گفت وگو با محمدرضا صفری، مدیر برتر عرصه مشاوره تحصیلی:
تمام سعی ام این است که در عرصه مشاوره به یک کارآفرین کشوری تبدیل شوم تا بتوانم خیلی از جوانان را به سمت کسب و کار رهنمون سازم و این حرکت برگرفته از روحیه همگانی و جمعی در من است که همیشه اعتقاد به یک تیم خوب داشته ام.

محمدرضا صفری، در گفت وگو با خبرنگار تیتربرتر، به مبحث انتخاب رشته اشاره کرد و گفت: انتخاب رشته یکی از مهمترین دوره‌های یک فرد در طول زندگی است چرا که با انتخابی درست و هدفمند می‌توان یک عمر درست و رضایت مدار برداشت کرد و نقش مشاور در این نوع انتخاب بسیار حیاتی و مهم است.

وی ادامه داد: نقش مشاور از آن جهت مهم است که مشاور با علم بالا، تجربه مفید و خلاقیت بتواند به مسیر زندگی یک فرد کمک کند و من سعی کرده ام در مجموعه ام، تیمی را گرد هم بیاورم که نیرویی جوان اما کارآمد باشد تا در مسیر رضایت مندی خانواده‌ها قدم برداریم. خیلی خوشحالم که بعضی وقت‌ها شاهد موفقیت جوانانی هستم که از من برای انتخاب رشته و تحصیلشان مشاوره رگفته اند و این حس خوبی به من می‌دهد.

این مدیر جوان عرصه مشاوره تصریح کرد: تمام سعی ام این است که در عرصه مشاوره به یک کارآفرین کشوری تبدیل شوم تا بتوانم خیلی از جوانان را به سمت کسب و کار رهنمون سازم و این حرکت برگرفته از روحیه همگانی و جمعی در من است که همیشه اعتقاد به یک تیم خوب داشته ام.

 

محمدرضا صفری، در توصیه ای به خانواده‌ها گفت: برخی افراد سودجو در پی سودآوری کاذب از طریق مشاوره در مبحث انتخاب رشته هستند. خانواده‌ها باید به شدت مراقب این دسته از افراد باشند و هر فردی که مدعی در این راه بود را به راحتی نپذیرند و با تحقیق و جستجو در پی مشاور کاربلد و قابل اطمینان باشند.

www.titrebartar.com

 

این مدیر موفق در پایان تصریح کرد :اگر می‌خواهید به موفقیت برسید باید برای هر کاری تلاش و برنامه مدونی داشته باشید و من سعی کرده ام در سنین پایین تر خیلی زود مراتب موفقیت را کسب کنم و این مطلب را از باب خودستایی نمی‌گویم بلکه هدفم این است که جوانان به جای تلف کردن وقت، تلاش مضاعف داشته باشند که قطعا یکروزی جواب خواهند گرفت.



+ 12
مخالفم - 9
نظرات : 2
منتشر نشده : 0
 
ir
+0
unlike
-0
نعیم ۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۶:۳۶
پاسخ
comments آقای صفری عشقه عشق خیلی دوسشون دارم بهترینه???? /2
 
 
ro
+0
unlike
-0
منفرد ۹۸/۰۵/۰۸ - ۰۱:۰۷
پاسخ
comments سلام.اقای صفری یکی از بااخلاق ترین و موفق ترین مدیران اموزشی کشور است.درود بر تیتر برتر
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری