پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ۰۰:۲۳
۱۷
۰
نسخه چاپی
لذت های شگفتی از پارک ملی تورس

چگونه به پارک ملی تورس دل پاین برویم

معروف ترین سفر در پاتاگونیا . اگر شما علاقه مند به انجام کل راهپیمایی و دیدن شگفت انگیزترین مناظر هستید اما زمان زیادی ندارید ، این کار در مدت 3 روز انجام می شود. با این حال ، من باید به شما هشدار دهم - این برنامه نگران کننده ، دشوار است و بسیار پر ریسک است در این پست ، عکس های پارک ملی Torres del Paine ، توقف در کمپینگ پین گراند ، پیاده روی به یخچال های گری و بازگشت به سایت کمپینگ پاین گراند برای شب.

برای رسیدن به پارک ملی تورس دل پاین ، ابتدا باید وارد شهر پورتو ناتالس شوید. برای رسیدن به پورتو ناتالس ، از شهر اصلی پاتاگونیا - Punta Arenas (که به خودی خود جالب است) با اتوبوس بروید. پروازهای بسیاری از پایتخت شیلی - Santiago وجود دارد.

اتوبوس از Punta Arenas به Puerto Natales حدود 3 ساعت طول می کشد ، و از Puerto Natales تا پارک ملی Torres del Paine (ورودی Laguna Amarga) تقریباً 2 ساعت طول می کشد. روزانه تعداد زیادی اتوبوس از Punta Arenas به Puerto Natales وجود دارد. با این حال ، اتوبوس ورودی Laguna Amarga فقط دو بار در روز حرکت می کند.

وقتی به ایستگاه اتوبوس پورتو ناتال رسیدیم ، اتوبوس ها تقریباً فروخته شده بودند - تقریباً تمام سفر را از دست داده بودیم. حتماً اتوبوس را زود رزرو کنید.

www.titrebartar.com

 

www.titrebartar.com

 

www.titrebartar.com

 

www.titrebartar.com

 

www.titrebartar.com

 

www.titrebartar.com

 

www.titrebartar.com

 



+ 17
مخالفم - 13
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری