پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۰۸
۴
۰
نسخه چاپی

هیولا ساخته جدید مارک ویلموتس

«هیولا» ساخته جدید مارک ویلموتس
مارک ویلموتس پس از دو بازی دوستانه با سوریه و کره‌جنوبی و در مصاحبه با رسانه‌های بلژیکی به بیرانوند لقب «هیولا» داد.

 گابریل کالدرون هم مثل مارک ویلموتس، علیرضا بیرانوند را دروازه‌بان شماره یک خود می‌داند و خیلی هم قبولش دارد. مشکل، اما محرومیت علیرضا بیرانوند است. او یک جلسه محروم است و نمی‌تواند در هفته اول لیگ نوزدهم پرسپولیس را همراهی کند.

 بنابراین سرمربی آرژانتینی تصمیم گرفته به بوژیدار رادوشوویچ میدان دهد. در حقیقت کالدرون می‌خواهد بوژیدار رادوشوویچ را برای هفته اول لیگ برتر آماده کند. البته علیرضا بیرانوند هم با توجه به قراردادی که با پرسپولیس دارد تمرین می‌کند درحالی که چند پیشنهاد از اروپا دارد. از طرفی دیگر گابریل کالدرون نیز روی شماره یک تیم‌ملی ایران برای قرار گرفتن درون دروازه پرسپولیس حساب ویژه‌ای باز کرده است.

اما آنچه سرآغاز گپ‌وگفت نیمروزی ما با علیرضا بیرانوند شد، مصاحبه اخیر بوژیدار رادوشوویچ بود. دروازه‌بان کروات از علیرضا بیرانوند به‌عنوان بهترین گلر ایران و آسیا یاد کرده بود و بد ندیدیم با همین سؤال سراغ شماره یک تیم‌ملی و پرسپولیس برویم.

* چند روز پیش بوژیدار رادوشوویچ در مصاحبه‌ای  برای تو سنگ‌تمام گذاشت و به ما گفت علیرضا بیرانوند بهترین گلر ایران و آسیاست؟

رادوشوویچ که به من لطف دارد، اما خودش خیلی کاردرست است.

* عجیب است رقیب یک دروازه‌بان بیاید و از رقیبش تعریف و تمجید کند؟

گفتم که کارش خیلی درست است. ما در کنار رقابت، چند سالی می‌شود رفیق هستیم. اغلب بازیکنان پرسپولیس همین‌طور با هم صمیمی و رفیق هستند.

* خیلی‌ها معتقدند رمز موفقیت پرسپولیس در سه سال گذشته هم همین رفاقت و دوستی صمیمانه بازیکنان بوده است؟

دقیقاً، تیمی موفق می‌شود که همه همدل باشند. شما دقت کرده باشید در بازی‌های پرسپولیس وقتی گل می‌زنیم نفرات ذخیره هم از جای خود بلند می‌شوند و شادی می‌کنند. ما به‌معنای واقعی کلمه یک تیم هستیم.

* هفته اول هم که محروم هستی. آیا بوژیدار رادوشوویچ می‌تواند جای خالی تو را پر کند؟

چراکه نه، رادو گلر خوبی است و ان‌شاءا... به کمک مدافعان پرسپولیس بتواند در هفته اول نمایش خوبی ارائه داده و دروازه ما را بسته نگه دارند.

* لیگ هم قرعه کشی شد، نظرت چیست.

واقعیت امر این است تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید از همان شروع مسابقات خوب ظاهر شده و به قرعه فکر نکند. البته من فکر می‌کنم امسال کار سختی داشته باشیم.

* چرا؟

یک مثلی در فوتبال وجود دارد که حفظ قهرمانی به مراتب سخت‌تر از قهرمانی است. حالا حساب کنید پرسپولیس می‌خواهد برای چهارمین‌بار قهرمان شود. آیا کار راحتی است؟

* مسلماً نه! خیلی هم سخت است.

از سخت هم سخت‌تر است! همه می‌خواهند جلوی تیم قهرمان برنده شوند و کار از فصل‌های گذشته سخت‌تر است.

* ناامید که نیستید؟

بچه‌های پرسپولیس مرد روز‌های سخت هستند. دو تا پنجره نقل و انتقالات ما بسته بود، اما دیدید هم قهرمان ایران شدیم و هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم. بنویسید یک پرسپولیسی هرگز ناامید نمی‌شود.

* سه سال بازی در پرسپولیس و سه قهرمانی در لیگ برتر! فوق العاده نیست؟

واقعاً سه فصل گذشته برای ما و هواداران پرسپولیس خاطره‌انگیز و رؤیایی بوده است. ما ۷ جام بردیم، نه ۳ جام! ۳ تا لیگ، ۳ تا سوپرجام و یک قهرمانی حذفی. این فوق العاده است.

* به نظرت رقیب اصلی تیم شما در فصل جدید کدام تیم است؟

واقعاً الان نمی‌توان نظری داد. باید لیگ شروع شود البته اگر شروع شود!

* شروع که می‌شود!

بله، باید چند هفته بگذرد و بعد چهره مدعیان مشخص شود.

* کار با گابریل کالدرون چطور است؟

آقای کالدرون هم یک مربی خوب و حرفه‌ای است. کسی که سرمربی تیم‌ملی عربستان و رئال بتیس بوده مربی کاربلدی است. ایشان می‌تواند با پرسپولیس موفق باشد. البته این پرسپولیس بیش از هر چیز مثل سه سال گذشته به حمایت هواداران خود نیاز دارد. امیدوارم طرفداران دوست‌داشتنی و بامعرفت پرسپولیس مثل همیشه از تیم محبوب خود حمایت کنند.

* راستی تو سریال «هیولا» را تماشا می‌کنی؟

نه متأسفانه! تا الان سریال «هیولا»‌ی مهران مدیری را ندیدم. چطور مگه؟

* مارک ویلموتس پس از دو بازی دوستانه با سوریه و کره‌جنوبی و در مصاحبه با رسانه‌های بلژیکی به تو لقب «هیولا» داد. به‌همین خاطر درباره سریال مهران مدیری پرسیدیم. لقب «هیولا» را دوست داری یا نه؟

کیه که لقبی که آقای ویلموتس داده را دوست نداشته باشد. افتخار می‌کنم عملکردم مورد توجه سرمربی تیم‌ملی قرار گرفته است. امیدوارم بتوانم جواب اعتماد ایشان را بدهم.

* بالاخره تکلیف پیشنهادات اروپایی تو چه شد؟ در پرسپولیس ماندنی شدی دیگر؟

ببخشید این سؤال را باید از وکیلم بپرسی!



+ 4
مخالفم - 5
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری