پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ۲۳:۴۵
۱۴
۰
نسخه چاپی
چالش جدید در خانم ها

فناوری یائسگی

چالش جدید در خانم ها
بنیانگذاران زنانگی در حال بدست گرفتن دنیای گرگرفتگی ، آشفتگی عاطفی و میل جنسی پرچمدار هستند. اما آیا اروپا می تواند تکنیک یائسگی برای توده ها ایجاد کند؟

درحالیکه نیمی از میلیون زن که یائسگی را تجربه می کنند ، از علائم خود بسیار نگران هستند و از طرف شرکتی به نام لیدی مراقبت به آهن ربا متوسل شده اند.

به طور واضح و روشن: هیچ مدرک علمی وجود ندارد که آهنربای کلیپ باعث کاهش علائم یائسگی مانند گرگرفتگی ، درد و دردها ، کمبود میل جنسی و نوسانات خلقی شود.

اما این نشانه ای از وجود تعداد کمی در آنجا برای هدف قرار دادن مسئله ای است که نیمی از جمعیت جهان را درگیر می کند. سایر پیشنهادات محدود به اسپری های خنک کننده با تکنولوژی کم یا داروهای HRT است که با عوارض جانبی مختلف منفی مرتبط است.

کارآفرین بریتانیایی ، نیکولا میلار ، که سال گذشته استارتاپ فناوری یائسگی خود را تأسیس کرده است ، می گوید: "زنان ناامید شده اند و صنعت از این مزیت استفاده کرده است."

اما تغییر در این مرحله رخ داده است: نوآوری ها صنعت را به دست می گیرند ، و سرمایه گذاران در حال ورود به سیستم هستند ، بخشی از این واقعیت است که femtech (محصولاتی که سلامت زنان را هدف قرار می دهند) در حال حاضر به سرعت در حال تبدیل شدن به یک صنعت 50 میلیارد دلاری هستند.

"بازار محصولات و خدمات یائسگی بسیار زیاد است."

در ایالات متحده ، نام تجاری روان کننده یائسگی مادورا مبلغ 4 میلیون دلار جمع آوری کرده است ، پلت فرم بهداشتی دیجیتال Genneve سرویس telehealth یائسگی را راه اندازی کرده است و راه اندازی داده Menopause.ai حتی با راه اندازی مکمل سلامت بذر به دست آمده است.

بنا به گفته سرمایه گذاران و بنیانگذاران ، بنیانگذاران اروپایی حاضر هستند از این پرونده پیروی کنند.
آن دوردای در Startup Health سرمایه گذار می گوید: "" عکس ماهواره زنان "به معنای گسترش لنز موجود است که در حال حاضر موجود است. "بازار محصولات و خدمات یائسگی بسیار زیاد است."

مطالب مرتبط : چگونه هورمون زنانه را تنظیم کنیم؟

چه کسی فناوری یائسگی را در اروپا می سازد؟

www.titrebartar.com

 

نیکولا میلار پس از طی دوره یائسگی تصمیم گرفت وارد بازار یائسگی شود.
کسب و کار او با حمایت مشاوران کمبریج ، Pebl یک دستگاه خنک کننده سنگی شکل به وجود آورده است که زنان می توانند هر وقت بخواهند گرگرفتگی داشته باشند با احتیاط از آن استفاده کنند. انتظار می رود این روند در حدود 18 ماه به بازار برسد. او توضیح می دهد: "Pebl کارت بدون زندان است ، زیرا وقتی نمی توانید بلوز خود را بیرون بیاورید و ویندوز دیگری باز نکنید."

اما همه رهبران فنی یائسگی تجربه اول این مسئله را ندارند.

بنیانگذار پیتر استبوری ، بنیانگذار به مچ بند بند یائسگی گریس می روید
بنیانگذار گریس پیتر استبوری.
پیتر استبوری 25 ساله یک طراح UX در پشت و بنیانگذار گریس است - یک بند بند خنک کننده که به منظور کمک به زنان یائسگی در شب درجه حرارت خود را تعدیل می کند.

او اکنون به Sifted می گوید "چهره های شگفت زده" ای را که هنگام جذب سرمایه گذاران به دست می آورد ، عادت کرده است - و او قبلاً بودجه دانشگاه Loughborough را نیز جمع آوری کرده و از غول بهداشت AXA جایزه نوآوری کسب کرده است. وی توضیح می دهد که اهمیت فن آوری یائسگی را به کسانی که پول های سخت دارند ، آسان نیست.

وی توضیح می دهد: "سرمایه گذاران و افراد ممکن است درک کاملی از موضوعاتی مانند تغییر آب و هوا یا بهداشت آب داشته باشند ، اما یائسگی برای بسیاری از مناطق کاملاً جدید است."

"قبل از صحبت در مورد گریس ، ما باید کاملاً بیان کنیم که به معنای گذر از یائسگی چیست؟ چگونه زندگی با گرگرفتگی دائمی زندگی می کند. چه چیزی از محرومیت از خواب ناشی از تعریق شبانه رنج می برد و تأثیرات مخرب ضربه برای زندگی کاری و زندگی شما ممکن است باشد. "

"به نظر می رسد که ما جلوتر از منحنی هستیم."
در فرانسه ، بنیانگذار و مدیر اجرایی Moona ، Coline Juin امیدوار است که به زنان یائسه کمک کند تا به روش دیگری خنک شوند.

راه اندازی پاریس با راه اندازی پشت کمپین Kickstarter ، بالش هایی با عایق حرارتی ایجاد کرده است که روی تخت شما زندگی می کنند (و اکنون با قیمت 400 دلار برای پیش سفارش آماده هستند).

Juin به Sifted می گوید: "زنانی که یائسگی را پشت سر می گذارند در بین رضایت بخش ترین کاربران آزمون ما بوده اند و ما معتقدیم که می توانیم به ویژه برای این جمعیت کمک کننده باشیم."

خدمات یائسگی از پزشکان و مربیان آنلاین و دنیای فناوری یائسگی فقط مربوط به دستگاه های فیزیکی نیست.

زنان در حال حاضر بطور فعال به دنبال خدمات یا پشتیبانی یائسگی آنلاین هستند (فیسبوک دارای بیش از 40 گروه پر رونق با دهها هزار عضو) است و شرکت های نوپا مشتاق رفع نیازهای خود هستند.

B-wom برنامه ای است که مربیگری و محتوای شخصی زنان را ارائه می دهد ، که در سال 2016 در بارسلونا ، اسپانیا تأسیس شد. این استارتاپ در سال 2017 سری A A 1.1 میلیون دلاری را جمع آوری کرد و در حال حاضر به صدها زن در سراسر جهان کمک می کند.

هلنا تورس ، بنیانگذار و مدیرعامل B-Wom ، به سیفتت می گوید شخصی سازی B-Wom است که آن را برجسته می کند.

ما می دانیم که ممکن است یک زن در خواب یا مشکل یائسگی داشته باشد ، در حالی که ممکن است دیگری با اضافه وزن خود مبارزه کند. بنابراین ما الگوهای خودمان را تنظیم می کنیم و محتوایی را ارسال می کنیم که برای شما مفید است. "

Torras می گوید ، این بستر محتوای بیشتر و بیشتری را در رابطه با یائسگی ایجاد می کند ، به خصوص درباره مباحثی مانند "جنس و یائسگی". وی می افزاید: "ما زنان زیادی به ما می گویند که با کمبود لوبیدو دست و پنجه نرم می کنند."

B-Wom خدمات اولیه ای را برای مصرف کننده ارائه می دهد ، اما آن را به طور عمده دنبال کردن یک مدل کسب و کار به تجارت است که در آن کارفرمایان می توانند B-Wom را به کارمندان زن ارائه دهند و شرکت های بیمه و داروسازی می توانند آن را به مشتریان خود ارائه دهند.

سیستم عامل های femtech موجود نیز در حال فاش شدن هستند
لینا چان ، بنیانگذار سکوی پشتیبانی باروری مستقر در لندن ، آدیا ، می گوید
تعداد زیادی از زنان به دنبال پشتیبانی یائسگی به سکوی وی آمده اند.

چان می گوید: "یائسگی یک موضوع تابو دیگر است که در آن زنان برای بدست آوردن حمایت فعالانه مورد نیاز خود تلاش می کنند." وی گفت: "این قطعاً کاری است که می خواهیم به زنان در درک بهتر و مدیریت بهتر کمک کنیم. این در نقشه راه محصول ما است. "
در اسرائیل ، واقعیت مجازی واقعیت مجازی XRHealth یک منظره برفی را ایجاد کرده است که در آن زنان رفتارهای شناختی رفتاری را برای کاهش علائم یائسگی انجام می دهند.

این استارتاپ ادعا می کند خدمات "لونا" خود به افرادی که در اثر درمان سرطان و یائسگی دچار گرگرفتگی می شوند کمک می کند. اولین کارآزمایی بالینی (کوچک) آن نشان می دهد که می تواند نیمی از گرگرفتگی و تعریق شبانه را (50٪) کاهش دهد. بیماران همچنین استرس و افزایش کیفیت خواب را تجربه کردند.

اران اور ، بنیانگذار XRHealth گفت: "زیبایی VR این است که می توانید مغز را تحت تأثیر قرار دهید تا بدن را تحت تأثیر قرار دهد."

فناوری یائسگی: بخشی در مورد رونق است؟

www.titrebartar.com

 

در حالی که جدی ترین سرمایه گذاری در کنار هم است ، شرکتهای مبتنی بر فناوری یائسگی اروپا آماده ساختن بخش توسعه اقتصادی femtech بعدی هستند. اما سرمایه گذاران ابتدا باید خردمندانه عمل کنند.

سرمایه گذار Genneve StartupHealth در زمینه راه اندازی سلامت در سراسر جهان سرمایه گذاری می کند ، از جمله InSilicoTrials ایتالیا ، جراحی مسیر فنلاند و HelpAround Medical اسرائیل.

آن دادووی این شرکت می گوید که ننگ و کمبود اطلاعات برای بسیاری از سرمایه گذاران مانع است ، به ویژه هنگامی که افراد در موقعیت هایی برای تصمیم گیری در زمینه سرمایه گذاری تصمیم می گیرند که معمولاً فقط از زنان٪ 20 تشکیل می شود.

با این حال ، انقلاب فنی یائسگی در حال آمدن است. این فقط یک موضوع زمان است.

او می گوید: "با بزرگ شدن هزاره ها و شروع به یائسگی ، نیاز به فناوری مناسب فقط رشد می کند."

"آینده فناوری یائسگی ، یک بازار اشباع را با راه حل هایی نشان می دهد که تمام تغییرات مختلف زنان در دوران یائسگی ، از جمله تغییرات جنسی ، تغییرات جسمی و تغییرات ذهنی را شامل می شود."



+ 14
مخالفم - 16
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری