پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ۲۰:۰۶
۱۰
۰
نسخه چاپی

فتحی: انصراف استراماچونی گمانه‌زنی است/ علاوه بر میلیچ، یک هافبک هم جذب می‌کنیم

مدیرعامل استقلال درباره حواشی پیش آمده برای حضور مدافع مدنظر این تیم در ایران توضیح داد.


تمرین استقلال - استراماچونی - امیرحسین فتحی

به گزارش تيتربرتر، امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال درباره مشکلات پیش آمده برای حضور میلیچ در ایران و ناراحتی استراماچونی از این بابت اظهار کرد: در خصوص ورود میلیچ باید بگویم که چهارشنبه شب و در واقع بامداد پنجشنبه با سرمربی تیم برای جذب این بازیکن به توافق رسیدیم. از پنجشنبه صبح مقدمات تهیه ویزا و بلیت برای این بازیکن را آغاز کردیم. با توجه به تعطیلی پنجشنبه و جمعه، روز شنبه با فدراسیون مکاتبه کردیم و حتی غیرمکتوب هم پیگیر بودیم تا مشکلاتی که الان به وجود آمده، برای این بازیکن و ایجنتش به وجود نیاید.

او افزود: شنبه شب یکی از ایجنت های این بازیکن از اسپانیا وارد تهران شد و یکشنبه جلسه خوبی در باشگاه با او داشتیم. در کلیات با هم به توافق رسیدیم و شرایط عقد قرارداد هم آماده شد. عصر دیروز باید میلیچ و دیگر ایجنت او وارد تهران می شدند. متاسفانه به دلیل اینکه نامه‌ای از فدراسیون به نهاد مربوطه در فرودگاه نرسیده بود، این 2 نفر نتوانستند وارد تهران شوند. به همین دلیل آن ها با هماهنگی باشگاه استقلال به دوبی رفتند و فردا یا پس فردا بعد از صدور ویزا به ایران بازمی گردند.

مدیرعامل استقلال ادامه داد: ان‌شاءالله هم این بازیکن و هم یک بازیکن دیگر در پست هافبک دفاعی که مدنظر سرمربی تیم بوده، جذب خواهند شد. تاکنون تمام گزینه های مدنظر سرمربی تیم جذب شده اند و با هماهنگی بین من و سرمربی تیم در حال رایزنی با سایر گزینه ها هستیم.

فتحی گفت: متاسفانه اخبار مربوط به انصراف استراماچونی از هدایت استقلال فقط گمانه زنی است. از هواداران می خواهم به این حاشیه ها توجه نکنند. کسانی که دوست ندارند آرامش استقلال را ببینند، چنین مواردی را از طریق فضای مجازی مطرح می کنند. قبلا هم گفتیم که باشگاه از طریق مجاری قانونی این موارد را پیگیری می کند. ما برای حضور قدرتمند در لیگ برتر بستر را فراهم کردیم.
 
او در پایان بیان کرد: من قطعا اخبار مربوط به انصراف استراماچونی را تکذیب می کنم. هماهنگی کامل بین من و استراماچونی وجود دارد.




+ 10
مخالفم - 9
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری