پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ۲۱:۳۰
۸
۰
نسخه چاپی

اجرای طرح آموزش ورزش برای تمام معلمان ابتدایی سراسر کشور

شاهرود - معاون تربیت بدنی وزیر آموزش و پرورش، گفت: برای پیشبرد اهداف حوزه سلامت، طرح ساخت ۳۸۰ سالن ورزشی در سازه مدارس ابتدایی و همچنین آموزش معلمان مدارس در دست اجرا است.


اجرای طرح آموزش ورزش برای تمام معلمان ابتدایی سراسر کشور

مهرزاد حمیدی ، ضمن بیان اینکه  معاونت تربیت بدنی وزارتخانه از پایان سال تحصیلی گذشته خود را آماده کرد تا یک سال تحصیلی پرثمری را در حوزه تربیت بدنی آغاز کند، ابراز کرد: غیر از فعالیت هایی که در تابستان برگزار شد، آموزش معلمان و آموزگاران مدارس ابتدایی در سطح وسیعی آغاز شده تا مدارس ابتدایی فعالیت‌های حرکتی‌شان از توسعه بیشتر برخوردار باشند و امروز به حمد الله در استان‌های کشور شاهد اجرای این طرح هستیم.

وی افزود: در کنار این آموزش‌ها ۳۸۰ سالن ورزشی در سازه مدارس ابتدایی به خصوص کلاس‌های اول تا سوم ابتدایی مدارس ابتدایی تدارک دیده شده تا بتوانند دانش آموزان با لباس ورزشی، فعالیت ورزشی خود را در یک سالن امن و با فراغت بال صورت دهند.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: یکی از اولویت‌های آموزش و پرورش میزبانی مدارس از مسابقات ورزشی دانش‌آموزی است نه سالن‌های تربیت بدنی شهرها لذا در این راستا نیاز است که مدارس ما به سالن‌های ورزشی تجهیز شوند.

حمیدی با بیان اینکه کاروان وسایل ورزشی آخر شهریور ماه سال‌جاری به مدارس کشور اعزام می‌شود، بیان کرد: یکی دیگر از اولویت‌های وزارتخانه شاد و با نشاط کردن فعالیت‌های مدرسه‌ای با کمک گرفتن از فعالیت‌های ورزشی است که در این راستا المپیادهای درون مدرسه‌ای و حیات پویا که در سال تحصیلی جدید به مدرسه پویا بدل می‌شود در کنار طرح‌هایی چون ورزش پویا، قانون درون مدرسه‌ای و ... دنبال می‌شود.




+ 8
مخالفم - 6
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری