پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ۰۳:۱۵
۸
۰
نسخه چاپی

هجمه‌های استکبار علیه سپاه نمی‌تواند خللی در مسیر آن به وجود آورد

بوشهر - فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: هجمه‌های استکبار علیه این نهاد انقلابی نیز نمی‌تواند خللی در مسیر سپاه پاسداران به وجود آورد.


هجمه‌های استکبار علیه سپاه نمی‌تواند خللی در مسیر آن به وجود آورد

به گزارش تيتربرتر، سرهنگ یدالله کشاورز عصر سه‌شنبه در مراسم معارفه معاون هماهنگ‌کننده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر، اظهار داشت: سپاهی که با روحیه شهادت‌طلبی خود برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دلاوری‌های بسیاری را خلق کرده‌اند باید گفت که سپاه هدیه‌ای از سوی خداوند به ما بود.

کشاورز ادامه داد: دشمن، به نقاط قوت ما از جمله سپاه تمام توان خود را به کار بسته است و می‌خواهد خدشه‌ای به آن وارد کند ولی به لطف الهی تمام نقشه‌های شوم آنان نقش بر آب شده است.

وی تاکید کرد: هجمه‌های استکبار علیه این نهاد انقلابی نیز نمی‌تواند خللی در مسیر سپاه پاسداران به وجود دارد، دشمن از باور و ایمان به ارزش‌ها در این نهاد انقلابی هراس دارد.

تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه امروز هجمه دشمن علیه سپاه به دلیل اثرگذاری آن است، بیان کرد: اقتدار سپاه امروزه به جایی رسیده است که یک پاسدار انقلاب اسلامی ناو آمریکایی را به عقب می نشاند.

کشاورز یادآور شد: دشمن نوک تیز پیکان حملات خود را به سمت سپاه نشانه گرفته و هرچه نقش سپاه موثرتر باشد، هجمه و حملات دشمن نیز سنگین‌تر می شود.

وی افزود: سپاه از گوهر ارزشمند و گران‌بها انقلاب نگهبانی می‌کند و مراقب و حافظ دستاوردهای آن است و هیچ‌گونه قید و محدودیتی برای این حفاظت قائل نمی‌شود.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: امروز دشمن در همه عرصه‌ها فعال است و در واقع ما در یک جنگ تمام عیار و همه جانبه با دشمن به سر می‌بریم.

کشاورز با بیان اینکه شما پاسداران نقش برجسته و تعیین‌کننده‌ای در دفاع از انقلاب و ملت ایران دارید و با حضور و مشارکت در متن حوادث و نبردهای بزرگ نقش‌آفرینی‌های حماسی و جاودانی برای نگارش در تاریخ اسلام رقم زده‌اید.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: آمریکا از نام پاسدار و سپاه وحشت دارد و اگر با ایران وارد جنگ شود نابودی‌شان نزدیکتر خواهد بود.

در پایان این مراسم سرهنگ آذرنیوشان طی حکمی به عنوان معاون هماهنگ‌کننده پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر معرفی شد.




+ 8
مخالفم - 7
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری