پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ۰۵:۳۳
۸
۰
نسخه چاپی

صلحی‌پور: فقط جای مدال پارالمپیک در کارنامه‌ام خالی است/ هنوز چشم انتظار پاداش استانداری هستیم

دارنده مدال طلای مسابقات پاراوزنه‌برداری قهرمانی جهان گفت: تنها جای مدال بازی‌های پارالمپیک در کارنامه‌‌ افتخاراتم خالی است.


صلحی‌پور: فقط جای مدال پارالمپیک در کارنامه‌ام خالی است/ هنوز چشم انتظار پاداش استانداری هستیم

سیدحامد صلحی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره عملکردش در مسابقات پاراوزنه‌برداری قهرمانی جهان گفت: در این 15-10 سالی که عضو تیم ملی هستم دومین مسابقه‌ای بود که واقعا سطح بالایی داشت و در آن شرکت می‌کردم. 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این رقابت‌ها قبل از بازی‌های پارالمپیک و به عنوان یکی از مراحل گزینشی این رقابت‌ها برگزار می‌شد تمام تیم‌ها با بهترین نفرات خود شرکت کرده بودند که باعث شده بود سطح مسابقات بالا برود. به غیر از وزنه‌بردار اماراتی که مصدوم بود تمام حریفانم از جمله وزنه‌برداران چین و کلمبیا در این رقابت‌ها حضور داشتند که محک خوبی بود. 

دارنده مدال طلای مسابقات پاراوزنه‌برداری قهرمانی جهان در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد بعد از کسب طلای بازی‌های پاراآسیایی و حالا مسابقات جهانی کمی از غم و اندوه از دست دادن مدال پارالمپیک ریو دور شده باشد گفت: هر مسابقه‌‌ای جای خودش را دارد و هر مدالی ارزش جداگانه‌ای. در کارنامه‌ ورزشی‌ام تمام مدال‌های طلا، نقره و برنز را دارم و تنها جای مدال پارالمپیک خالی است که امیدوارم که بتوانم این مدال را هم در توکیو به کلکسیون افتخاراتم اضافه کنم. 

وی درباره برنامه‌اش برای حضور در پارالمپیک 2020 توکیو گفت: پیش از پارالمپیک باید در یک مسابقه در امارات شرکت کنیم که امیدوارم بتوانیم در آن رقابت‌ها نیز قهرمان شویم. هنوز زود است درباره پارالمپیک اظهارنظر کرد، اما بعد از آن رقابت‌ها زمانی 6-5 ماهه داریم که تلاش می‌کنم به بهترین شکل برای حضور در آن مسابقات آماده شوم. 

صلحی‌پور با گلایه از بدقولی مسئولان استانداری تهران گفت: متاسفانه با وجود قولی که استاندار تهران مبنی بر پرداخت جوایز به مدال‌آوران بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا داده بود و گذشت یکسال از آن رقابت‌ها، هنوز خبری از پرداخت جوایز نیست. در حالی‌که استاندار چند ماه قبل از تامین بودجه یک میلیارد تومانی این پاداش‌ها و پرداخت آن در اولین فرصت خبر داده بود، اما هنوز چشم‌انتظار عمل به این وعده هستیم.

به گزارش تيتربرتر، سیدحامد صلحی‌پور، پاراوزنه‌بردار ایران در دسته 97 کیلوگرم با مهار وزنه  235 کیلوگرمی در مسابقات جهانی موفق به کسب مدال طلا شد. وی در حرکت نخست وزنه 225 کیلویی را بالای سر برد. سپس موفق به مهار وزنه 230 کیلویی شد و در آخرین حرکت وزنه 235 کیلوگرمی را مهار کرد و ضمن شکستن رکورد آسیا به میزان یک کیلوگرم که در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا به نام خودش ثبت کرده بود به عنوان قهرمانی دست یافت.

انتهای پیام/ 




+ 8
مخالفم - 4
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری