پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ۰۶:۰۰
۷
۰
نسخه چاپی

سبک‎های غیرمجاز، چالش اصلی فدراسیون ورزش‎های رزمی

سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: سبک‌های غیرمجاز چالش اصلی فدراسیون هستند.


دکتر شهرام عظیمی

شهرام عظیمی ، اظهار کرد: کسی که سرپرست است، تمرکزش را باید روی برنامه‌های کوتاه‌مدت بگذارد و بر همین اساس به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی فدراسیون برنامه‌هایی را تدوین کردم که با کمک وزارت ورزش و جوانان تا این لحظه شاید ۷۰ درصد آنها محقق شده است.

وی نگاه و توجه ویژه به استعدادها و استعدادیابی را مهم‌ترین توصیه‌اش به رئیس بعدی فدراسیون برشمرد و اضافه کرد: سبک‌های غیرمجاز یا سبک‌هایی که برای ورزش کشور اثربخش نیستند باید با قدرت و سرعت ساماندهی شوند، چون این مشکل دغدغه اصلی ورزش‌های رزمی در این مقطع زمانی است.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی در پاسخ به پرسشی که چه تعداد سبک در کشورمان زیرنظر این فدراسیون مجوز فعالیت دارد؟ بیان کرد: حدود ۹۰ سبک اما در حال حاضر بین ۱۶۰ تا ۱۷۰ سبک در حال فعالیت بوده و این چالش اصلی فدراسیون است.

وی تأکید کرد: اگر این سبک‌ها که معضل و نگرانی کارشناسان، مخاطبان، ذی‌نفعان، خانواده‌ها و... هستند، ساماندهی شوند، خوب است.

عظیمی تصریح کرد: دغدغه خانواده‌ها در حال حاضر این سبک‌هاست، فردی چند ماه فعالیت می‌کند و درجه‌ای یا کمربند یک سبک را می‌گیرد اما بعد از آن، سبک مورد نظر متوقف می‌شود، چون ما از روز اول برای مجوز دادن به آن کارشناسی نکرده‌ایم و همه را دچار مشکل می‌کنیم.




+ 7
مخالفم - 10
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری