پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۳۶
۸
۱
نسخه چاپی

چرا آهنگ جدید محمدرضا فروتن حاشیه ساز شد+جزییات

چرا آهنگ جدید محمدرضا فروتن حاشیه ساز شد+جزییات
محمدرضا فروتن از بازیگران مطرح کشور که در عرصه خوانندگی نیز فعالیت دارد به تازگی آهنگی را با نام «اینستاگرام» منتشر کرده است که موزیک ویدئوی عجیب آن در فضای مجازی جنجال‌برانگیز شده است.

محمدرضا فروتن از بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون مطرح است که در آثار کارگردان‌های معروف و بزرگی چون مسعود کیمیایی، رخشان بنی‌اعتماد و کیومرث پوراحمد بازی کرده است.

فروتن متولد 7 دی 1347 در تهران است که پس از اجرای نخستین پلان فیلم هدف سال 1373 و تشویق بهرام کاظمی کارگردان این فیلم، به کلاس های آزاد بازیگری رفت و زیر نظر حمید سمندریان آموزش حرفه‌ای را آغاز کرد.

محمدرضا فروتن با بازی در فیلم‌ های مرسدس در سال 1376 و اعتراض در سال 1378 به شهرت رسید و سپس فیلم‌‌های قرمز، دو زن، متولد ماه مهر، زیر پوست شهر و شب یلدا او را به یک بازیگر مطرح در سینمای ایران تبدیل کرد.

وی علاوه بر بازیگری، سودای خوانندگی را نیز در سر داشت به طوری که در فیلم شب یلدا کیومرث پوراحمد سال 1379 برای اولین بار خوانندگی را کلید زد و با خوانش تیتراژ فیلم سینمایی «متروپل» مسعود کیمیایی علاقه خود به خوانندگی را به مخاطبانش نشان داد.

فروتن زمستان سال ۹۵ با همراهی دوستان سرشناس خود از جمله بابک زرین، مرحوم دکتر افشین یداللهی، سیروان خسروی، رضا تاجبخش و امیر میلاد نیکزاد اولین آلبوم رسمی خود به نام «می فهممت» را در بازار موسیقی منتشر کرد و بر این باور بود که تا پیر نشده باید این کار را انجام می داد. البته تا به امروز غیر از انتشار چند خبر و گزارش بازتاب گسترده ای نسبت به آلبوم «می فهممت» منعکس نشده است و البته بعید به نظر می رسد که فعلا خبری از کنسرت وی باشد.

مطالب مرتبط: بازگشت حسین زمان بعد از ۱۷ سال ممنوع‌الکاری

روند بازیگری را ادامه داد تا اینکه در تابستان امسال آهنگ جدید محمدرضا فروتن در فضای مجازی بسیار بحث‌برانگیز شده. آهنگی با نام «اینستاگرام» که با شعر اندیشه فولادوند و موسیقی کارن همایونفر تولید شده تا امروز بین خیلی‌ها دست‌به‌دست شده و. چیزی نزدیک به صددرصد مخاطبین این قطعه را گوش دادند.

البته انتشار موزیک ویدئوی عجیب « اینستاگرام » محمدرضا فروتن در فضای مجازی جنجالی شده و با واکنش های منفی فراوانی همراه بوده است.

در این موزیک ویدئو، به انتقاد از فضای مجازی و مناسبات آن پرداخته شده است و به اعتقاد صاحبان فن، اشعار بسیار ضعیف به همراه موسیقی ناخوشایند و در کنار آن، بازی و میمیک های عجیب صورت محمدرضا فروتن باعث شده تا این ویدئو با واکنش های بسیار منفی مواجه شود.

در ادامه می‌توانید موزیک ویدیو اینستاگرام محمدرضا فروتن را مشاهده و دانلود کنید.




+ 8
مخالفم - 7
نظرات : 1
منتشر نشده : 0
 
ir
+0
unlike
-0
P ۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۰:۲۳
پاسخ
comments به نظر من که این اهنگ خیلی هم عالی بود . من هم ویدیو و هم اهنگش رو دارم .
نمیخواد مردم الکی انتقاد کنن . خب وقتی از یه خواننده خوششون نمیاد خب مجبور نیستن که اهنگای اون خواننده رو گوش کنن.
اتفاقا اقای فروتن خیلی هم خوب میخونن و نیاز به نظرای منفی کسی ندارن
اقای فروتن شما هم خیلی خوب میخونین و هم خیلی خوب بازی میکنین ، حتما به کارتون ادامه بدین.❤????
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری