پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۵۸
۱۰
۳
نسخه چاپی
سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

مطالبات فرهنگیان تا مهر ماه پرداخت می شود

سرپرست وزارت آموزش و پرورش:
سرپرست وزارت آموزش و پرورش، از تامین اعتبارات لازم برای پرداخت مطالبات فرهنگیان اعم از پاداش بازنشستگی، معوقات حق‌التدریسی‌ها و اجرای نظام رتبه‌بندی خبر داد.

سید جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در مورد روند پیگیری مطالبات فرهنگیان، گفت: بخشی از این مطالبات به پاداش بازنشستگی فرهنگیان برمی‌گردد که قرار است در اوایل و اواخر شهریورماه در قالب دو قسط به آنها پرداخت شود.

وی تصریح کرد: تامین منابع مالی مورد نیاز این بخش را نیز از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور پیگیری کردیم، چرا که این مهم برای حق پاداش بازنشستگی سال 97 فرهنگیان در قانون بودجه 98 لحاظ شده که حدود 50 درصد منابع لازم برای آن از محل طرح خرید خدمات و برون سپاری تامین شده است که تا شهریورماه پرداخت خواهد شد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش، یادآور شد: اعتبارات لازم برای پرداخت معوقات حق‌التدریسی‌های سال 97 تا تیرماه امسال نیز تامین شده است، ضمن اینکه تلاش می‌کنیم مبلغ 2 هزار میلیارد تومانی که برای اجرای نظام رتبه‌بندی فرهنگیان تعیین شده بود تا اول مهرماه به احکام معلمان اضافه شود.



+ 10
مخالفم - 11
نظرات : 3
منتشر نشده : 0
 
ir
+0
unlike
-0
حامد ۹۸/۰۵/۲۳ - ۲۲:۳۱
پاسخ
comments انقدر ازاین دروغ های بزرگ ووعده های سرخرمن می دهند وداده اندکه اگردر روز روش بگویند یا حرف بزنند کسی باور نمی کند مانند اینکه کارخانه دروغ تولید دروغ اختراع شده باشد همه شماهارا شناخته اند که چطور افرادی می باشید.
 
 
ir
+0
unlike
-0
محمد ۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۸:۳۵
پاسخ
comments کاش مطالب منه حقیر را سانسور نکنید تا به گوش معلمان برسد. همکاران عزیزم مخصوصا مقطع ابتدائی بخدا اگر اضافه کار حق تدریس نگیرید اینها اینطور ظالمانه با شما رفتارنمیکنندکه درنوروزوتابستان جیبتان راخالی بگذارندوحق تدریستان راازآبان97به بعد نپردازندکه نتوانید یک مسافرت کوچک برویدپس اگریک جوغیرت در وجودتان است امسال حق تدریس شیفت اضافکاری نگیریدمن که دوسال است نگرفته ام حرفه تازه ای که درآمدش روزانه نقد است را یادگرفته ام.
 
 
ir
+0
unlike
-0
بشنو باور نکن ۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۱:۵۲
پاسخ
comments سلام
داستان چوپان دروغگو باز مهر رسید دروغها اغاز شد گناه ماچیست از جانمان مایه میزاریم برای رسید مطالباتمان دروغ تحویل می دهند
هرچند شما رسانه فرهنگیان نیستید که درد دل مارا در اینجا پخش کنید از فرهنگیان عزیز خواهش می کنیم اضافه تدریس را بی خیال شوند و فکری به حال خودشان بکنند ببینیم اگر اضافه تدریس قبول نکنیم ایا باز هم دروغ کلاسها را اداره می کند
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری