پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۰۳
۱۲
۰
نسخه چاپی

استادیوم ورزشی شهر یامچی احداث می شود

مرند – شهردار یامچی از انجام اقدامات احداث استادیوم ورزشی یامچی بعد از ۲۵ سال وقفه خبر داد و گفت: به زودی زمین چمن مصنوعی این استادیوم در این شهر احداث می شود.


استادیوم ورزشی شهر یامچی احداث می شود

رضا اسدی، ، ابراز داشت: سال ۹۶ بودجه مصوب شهرداری شهر یامچی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که با ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان محقق شد، در سال گذشته نیز بودجه مصوب ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود که با ۱۴۲ درصد محقق شد.

وی افزود: بودجه امسال شهرداری یامچی نیز ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که با اقداماتی که صورت گرفته پیش بینی می شود با میزان بالایی محقق شود.

شهردار یامچی با اشاره به اینکه درجه شهرداری یامچی از ۳ به درجه ۴ ارتقا پیدا کرده است، اظهار داشت: ۸۰۰ میلیون تومان آسفالت در سال گذشته در این شهر مصرف و ساختمان شورای این شهر با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان احداث شد.

اسدی در بخش دیگری از تلاش برای احداث سالن چندمنظوره ورزشی از جمله ورزش های باستانی، پیست اسب سواری، موتورسواری و پارکی به وسعت ۴۰ هزار مترمربع در شهر یامچی خبر داد.

وی گفت: اقدامات احداث استادیوم ورزشی یامچی بعد از ۲۵ سال وقفه، در حال انجام است و با قول محمدحسن انصاری فرد بازیکن سابق تیم ملی که اهل یامچی هستند، مقرر شده زمین چمن مصنوعی در این مکان به زودی احداث شود.

اسدی همچنین با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی تصریح کرد: نمایشگاه آسیب های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر برای اولین بار در شهر یامچی برگزار شد.

وی از برگزاری جنگ های شادی در این شهر خبر داد و افزود: ۳ همایش پیاده روی عمومی نیز در طول این سال های گذشته در شهر یامچی برگزار شد، برگزاری مسابقات نقاشی و بادبادک پرانی نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در این شهر است.

شهردار یامچی بر ضرورت تکریم ارباب رجوع در شهرداری یامچی تاکید کرد و گفت: شهر یامچی دارای ۱۱ هزار نفر جمعیت است و در این راستا، ۳۰ نیروی انسانی در شهرداری یامچی در حال فعالیت هستند که ۸ نفر پرسنل اداری و بقیه خدماتی و عمرانی هستند.

اسدی ابراز داشت: یک دستگاه ماشین آتش نشانی در شهر یامچی حضور دارد و تجهیزات آتش نشانی در این واحد فراهم شده و به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می کند.

وی از آغاز نهضت آسفالت ریزی در شهر یامچی از فردا خبر داد و اذعان داشت: سال گذشته ۸ هزار متر از پیاده روهای شهر سنگفرش شد که امسال نیز به همین میزان پیاده روسازی خواهد شد.

شهردار یامچی از تعامل خوب این شهرداری با ادارات خبر داد و عنوان کرد: تعامل با ادارات در شهر یامچی در حد خوبی است و تنها مشکل ما با اداره برق است که برای جابجایی تیرهای برق در حال رایزنی هستیم.




+ 12
مخالفم - 9
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری