پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۴۲
۸
۰
نسخه چاپی

۲۳۸ میلیون یورو هزینه برای بازیکنان آسیب دیده در لیگ برتر

تیم‌های حاضر در لیگ برتر در فصل گذشته مجبور شدند به خاطر بازیکنان آسیب دیده ۲۳۸ میلیون یورو هزینه کنند.


کوین دی بروین

به گزارش تيتربرتر و به نقل از آس، پول دو چهره دارد. پول‌های هنگفتی که تیم‌های باشگاهی در لیگ برتر انگلیس هزینه می‌کنند باعث شده قراردادها به راحتی به امضا برسد. این در حالی است که چنین دستمزدهایی برای اغلب باشگاه‌های جهان دست نیافتی است. تیم‌های انگلیسی ممکن است از این هزینه‌های زیاد به اهداف خود نرسند یا حتی ضرر کنند. بر اساس یک تحقیق، تیم‌های انگلیسی برای دستمزد بازیکنان آسیب دیده در فصل گذشته ۲۳۸ میلیون یورو هزینه کرد. این بالاترین رقم در هشت فصل گذشته است که دستمزدهای بالا در میان بازیکنان این لیگ دیده شد. در این گزارش تعداد آسیب‌دیددگی‌ها  ۷۶۴ عنوان شده که این آمار هم در جایگاه نخست فهرست هشت سال اخیر است.

تیمی که یشترین آسیب دیدگی ها را به خود دید منچسترسیتی بود. این تیم برای ۴۴ آسیب دیدگی ۲۸ میلیون پوند هزینه کرد. در میان آنها نام کوین دی بروین برجسته است. او جزو بازیکنانی محسوب می‌شود که بیشترین دستمزد را دارد اما در فصل گذشته اغلب مصدوم بود. در جایگاه دوم فهرست نام منچستریونایتد دیده می‌شود. این تیم برای ۶۳ آسیب دیدگی بیش از ۲۷ میلیون یورو هزینه کرد. این بیشترین تعداد مصدومیت در تیم‌های انگلیسی بود. در رتبه سوم آرسنال قرار دارد که با ۴۹ آسیب دیدگی ۲۶ میلیون یورو خرج کرد.

در کمال تعجب یکی از تیم‌هایی که بیشترین ضرر را از مشکلات جسمانی کرد وستهام است. این تیم ۲ هزار و ۳ روز بازیکنانش را به دلیل ۴۵ آسیب دیدگی در اختیار نداشت (بیشترین زمان در میان دیگر تیم‌ها). در مجموع تیم لندنی برای بازیکنان آسیب دیده‌اش ۲۴.۵ میلیون یورو هزینه کرد. وستهام بالاتر از تیم‌های دیگری همچون تاتنهام (۱۹.۳ میلیون یورو)، لیورپول (۱۶.۴ میلیون یورو) و چلسی (۱۲.۴ میلیون یورو) قرار داشت.

در این گزارش شایع ترین مصدومیت‌ها نیز عنوان شده است که آسیب دیدگی از زانو (۱۱۴) بالاتر از همه قرار دارد. مدافع‌ها با ۲۸۵ آسیب دیدگی بیش از همه با مشکلات جسمانی روبرو شدند. سپس هافبک‌ها با ۲۴۹ و مهاجم‌ها با ۲۰۲ مصدومیت قرار دارند.




+ 8
مخالفم - 5
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری