پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۵۱
۱۳
۰
نسخه چاپی

آخرین وضعیت استراماچونی و استقلال به روایت خبرنگار ایتالیایی

خبرنگار ایتالیایی اعلام کرد باوجود برقرار بودن مشکلات استقلال، آندره استراماچونی فعلا در این تیم ماندنی است و به کارش ادامه می‌دهد.


آخرین وضعیت استراماچونی و استقلال به روایت خبرنگار ایتالیایی

به گزارش تيتربرتر، دو روز پیش بود که «جیان لوکا دی‌مارتزیو» خبرنگار ایتالیایی از احتمال استعفای «آندره استراماچونی» سرمربی استقلال به خاطر نارضایتی از شرایط این تیم خبر داد.

هرچند مدیرعامل باشگاه استقلال این خبر را تکذیب و اعلام کرد استراماچونی سرمربی استقلال می ماند اما حتی روز گذشته هم بحث در این مورد ادامه داشت.

دی‌مارتزیو امروز در گزارش جدیدی آخرین وضعیت استراماچونی با استقلال را تشریح و از قول های این باشگاه برای محقق کردن وعده های استراماچونی خبر داد.

این خبرنگار نوشت: «بحث درباره خداحافظی و استعفای استراماچونی برای بسیج و هماهنگی هواداران استقلال کافی بود. ابتدا تماشاگران معترض مقابل باشگاه تجمع کردند و سپس فتحی مدیرعامل باشگاه اعلام کرد که استراماچونی سرمربی ما خواهد بود. در نهایت جلسه ای بین مدیرعامل باشگاه و پاستورله مدیربرنامه استراماچونی برای شفاف کردن ایده های این سرمربی برگزار شد.»

در بخش دیگری از گزارش این خبرنگار آمده است که هنوز مشکلات استعفای علی خطیر معاون باشگاه استقلال و مسائلی از جمله زمین تمرین برای استراماچونی باقی است و این مربی امیدوار به حل آن است.

این خبرنگار ادامه داده است: «استراماچونی به دنبال جدایی از استقلال بود اما مدیر این باشگاه تاکید کرد که به خواسته های او احترام می گذارد و آنها را عملی می کند. استقلال در هفته پیش رو برابر ماشین سازی به میدان می رود. استراماچونی حداقل در حال حاضر در ایران است. حالا نوبت باشگاه است.»




+ 13
مخالفم - 9
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری