پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ۰۱:۰۹
۷
۰
نسخه چاپی

علی اعلاء: داورزنی معاون وزیر است نه رئیس والیبال ورامین/ سالن گلعباسی متعلق به مردم است

رئیس هیئت مدیره تیم فوتسال ستارگان ورامین گفت: داورزنی نمی تواند برای سالن ورامین تصمیم گیری کند اقدام اداره ورزش در ترک تشریفات قانونی مناقصه و مزایده برای واگذاری سالن شهید گلعباسی ورامین غیرقانونی است.


علی اعلاء: داورزنی معاون وزیر است نه رئیس والیبال ورامین/ سالن گلعباسی متعلق به مردم است

سردار حسین علی‌اعلاء در گفتگو با خبرنگار ورزشی فارس در مورد صحبت‌ها و دستورات محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش که سالن شهیدگلعباسی ورامین باید به هیئت والیبال جهت برگزاری لیگ برتر واگذار شود گفت: سالن شهید گلعباسی از بنیان و‌اساس سالنی چند منظوره برای برگزاری ورزش ها و مسابقات مختلف ورزشی اعم از فوتسال،بسکتبال،والیبال و هندبال و... بوده است و با ورود تیم لیگ برتری والیبال در اختیار این تیم قرار گرفت.
وی افزود:در سال های اخیر این سالن در حالی که بیت المال بوده تبعیضانه به تنهایی بدون قرارداد مدونی و با مبلغ اندکی در اختیار هیئت والیبال قرار گرفته و علاوه بر تمرین تیم های لیگ برتری والیبال بعضا " با دریافت هزینه در اختیار عموم آنهم فقط برای والیبال قرار گرفته است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان ورامین گفت : این سالن متعلق به عموم مردم و رشته های ورزشی مختلف است تیم فوتسال ستارگان نیز همانند دیگر تیم های ورزشی نماینده غیور دیار پانزده خرداد در رقابت های لیگ برتر است اما متاسفانه در این شهر با برخی نامهربانی ها مواجه می شود.

وی با انتقاد شدید از داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان بابت موضع گیری های عجیبش در انحصار این سالن برای تیم لیگ برتری والیبال گفت:: زیبنده معاون وزیر ورزش و جوانان کشور نیست که در موضوعات منطقه ای ورود کند و باجانب داری و حمایت های شخصی موجب تنش در جوامع ورزشی ورامین گردد‌.

وی ادامه داد:جای تاسف است که تمامی این اتفاقات بدون دخالت و تصمیم گیری مدیران ارشد تیم والیبال شهرداری و فقط بر اساس ارتباطی که ایشان با شخصی در تیم والیبال دارد رقم می خورد،گویا آقای داورزنی هنوز تعلقاتش را به رشته والیبال دارد و فراموش کرده که معاون وزیر ورزش و جوانان است.

اعلاء افزود: فوتسال در دشت ورامین قدمتی ۲۰ ساله دارد و در این سال ها بیش از ۳۰ بازیکن به رده های مختلف تیم ملی معرفی کرده و به لحاظ باشگاهی قهرمانی ایران و آسیا را یدک می کشد.در حال حاضر نیز ده ها تیم و هزاران نفر ورزشکار در سطوح مختلف کشور ، استان و شهرستان به مسابقات اعزام می شوند.

وی در پایان گفت: ضمن آرزوی موفقیت برای تیم والیبال شهرداری ورامین خواستار حمایت از تمامی ورزش ها در خطه دیار پانزده خرداد شد.
انتهای پیام/ک




+ 7
مخالفم - 6
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری