پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ۰۶:۳۹
۱۴
۰
نسخه چاپی

تاخیر 7 ساعته ایران‌ایر در پرواز اهواز _ تهران

پرواز شماره 310 اهواز به تهران امشب به دلیل نقص فنی و پایان ساعت پروازی تیم پرواز با تاخیر مواجه شد که مسئولان این شرکت بابت بروز مشکل پیش آمده از مسافران عذرخواهی کردند.


ایران ایر

به گزارش تيتربرتر، پرواز امشب شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از اهواز به تهران به شماره 310 که قرار بود ساعت 21:40 فرودگاه اهواز را به سمت پایتخت ترک کند، با تاخیر مواجه شد و مسافران در وهله نخست با پیامک تاخیر دو ساعته و پرواز در ساعت 23:40 مواجه شدند اما پس از آنکه وارد فرودگاه اهواز شده‌اند مجدداً پیامک دیگری برای آنها ارسال شد که این پرواز با هفت ساعت تاخیر و راس ساعت 4:40 بامداد فردا انجام خواهد شد.

در این میان معصومه اصغرزاده روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) درباره این تاخیر که به علت نقص فنی به وجود آمده به ایسنا اینگونه توضیح داد که پرواز 310 مسیر اهواز به تهران به دلیل نقص فنی هواپیما بوده است چراکه هواپیمای مورد نظر در فرودگاه مهرآباد پیش از آنکه به سمت اهواز حرکت کند و مسافران را از آنجا به پایتخت بیاورد در فرودگاه مهرآباد دچار نقص فنی شده و به همین دلیل به مسافران این پرواز اعلام کردیم که با دو ساعت تاخیر این پرواز انجام خواهد شد.

اما با توجه به اینکه نمی‌دانستیم نقص فنی دقیقا چه زمانی برطرف خواهد شد، پیامک دوم را ارسال کردیم که پروازشان هفت ساعت تاخیر خواهد داشت.

وی افزود: براساس آخرین پیگیری‌های انجام شده نه‌تنها نقص فنی هواپیما برطرف شده بلکه به دلیل اینکه ساعت پروازی تیم مورد نظر در حال پایان بود تیم پروازی را نیز تغییر دادیم.

اصغرزاده گفت: با توجه به این شرایط ساعت پرواز قطعا 4:40 با هفت ساعت تاخیر انجام می‌شود و ایران ایر ضمن عذرخواهی از مسافران پذیرایی لازم را از آنها به عمل می‌آورد.




+ 14
مخالفم - 10
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری