پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ۰۷:۴۵
۱۱
۰
نسخه چاپی

تکرار درگیری‌ها در لیگ برتر فوتسال ایران

فارس : اتفاقات و درگیری‌ها در جریان برگزاری مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتسال ایران نشان داد که فضا در این رشته ورزشی چندان آرام نیست.

چند سالی است که اتفاقات و حواشی لیگ برتر فوتسال زیاد شده است که اگر فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق و سازمان لیگ کمیته فوتسال هر چه زودتر فکری به حال این موضوع نکنند قعطا در آینده شاهد اتفاقات ناگواری در این لیگ خواهیم بود.

امروز و در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ۳ دیدار برگزار شد که هر ۳ دیدار حواشی و اتفاقات غیر ورزشی زیادی داشت. در اصفهان و در بازی گیتی پسند و شهروند ساری شاهد حواشی و برخوردهای ضد اخلاقی ورزشی بودیم تعدادی از تماشاگران اصفهانی بر خلاف قوانین، پشت نیمکت شهروند ساری حضور‌ داشتند و از لحظه به ثمر‌ رسیدن گل اول شهروند تعدادی از تماشاگران سعی کردند با پرتاپ اشیا به داخل زمین جو بازی را متشنج کنند که این موضوع به داخل زمین بازی بین بازیکنان و کادر فنی هر دوتیم با داور کشیده شد.

بازی برای دقایقی قطع شد، اما با حضور ماموران انتظامی و حضور حتی برای از اعضا کادرفنی روی نیمکت های سالن ورزشگاه پیروزی فضای سالن آرام تر شد و دو تیم توانستند بازی را از سر بگیرند. 

البته سال گذشته بعد از پایان بازی این دو تیم در اصفهان درگیری‌های شدیدی به وجود آمد که چندین بازیکن شهروند و بازیکنان گیتی پسند راهی بیمارستان شدند.

در بازی دیگر از هفته هشتم که بین شاهین کرمانشاه و اهورای بهبهان برگزار شد این دیدار هم به دلیل حواشی و اتفاقات زیادی که در زمین بازی و از سوی تماشاگران رخ داد که مسئولان برگزارکننده مسابقه برای برگزاری منظم با مشکلاتی مواجه شدند. بازیکنان اهورای بهبهبان برای دقایقی زمین مسابقه را ترک کردند اما در ادامه و با اصرار داور آنها دوباره به زمین برگشتند و بازی ادامه پیدا کرد.

در بازی سوم که بین تیم‌های حفاری اهواز و هایپر شاهین برگزار شد این بازی هم مثل دو بازی قبل شاهد حواشی و برخوردهای غیر اخلاقی ورزشی متعددی داشت. در جریان این دیدار به دلیل پرتاب بطری و تنش های زیادی که سکوهای سالن و در زمین مسابقه به وجود آمد این بازی هم برای مدت کوتاهی توقف شد.

 




+ 11
مخالفم - 11
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری