پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ۰۹:۴۷
۱۶
۰
نسخه چاپی
امتحان سخت انصاری فرد

مهاجمان مد نظر پرسپولیس به صف شدند

امتحان سخت انصاری فرد
پرسپولیس درحالی ۵ بازی تا پایان نیم فصل دارند که از حالا به فکر مذاکره و جذب بازیکنان افتادند و مذاکراتی نیز انجام دادند. باشگاه پرسپولیس چندی پیش اعلام کرد که تا به امروز گزینه‌های خارجی زیادی در خط حمله به مدیریت باشگاه معرفی شده‌اند و از بین آن‌ها ۲ -۳ بازیکن کیفیت و شرایط بهتری داشته‌اند.

 باشگاه پرسپولیس چندی پیش اعلام کرد که تا به امروز گزینه‌های خارجی زیادی در خط حمله به مدیریت باشگاه معرفی شده‌اند و از بین آن‌ها ۲ -۳ بازیکن کیفیت و شرایط بهتری داشته‌اند.

باشگاه در حال رایزنی است تا اگر امکان جذب آن‌ها با در نظر گرفتن همه شرایط فراهم بود این بازیکنان به سرمربی تیم معرفی شوند تا در صورت تایید فنی سرمربی جذب شوند، اما هنوز بازیکنی به کالدرون معرفی نشده است.

با این خبر و همچنین تایید تلویحی کالدرون، خروج جونیور براندائو برزیلی در نیم فصل قطعی است. او که با قراردادی ۵۷۳ هزار دلاری به پرسپولیس پیوست، عملکرد خوبی ارائه نکرد و درحال حاضر نیز نیمکت نشین تیمش محسوب می‌شود.

پس از اینکه پرسپولیسی ها اعلام کردند به دنبال بازیکنان جدید هستند، دلالان نیز مهاجمان زیادی معرفی کرده اند.

از جمع بازیکنان معرفی شده که از هر ۵ قاره هم هستند، تنها ۳ بازیکن توانستند نظر انصاری‌فرد را جلب کنند و مدیرعامل باشگاه قرار بود بعد از بازی با فولاد و ظرف همین امروز و فردا در جلسه‌ای با کالدرون، در مورد این بازیکنان صحبت کند و از بین ۳ بازیکن معرفی شده، یک نفرشان جایگزین جونیور می‌شود.

بحران مهاجمان پرسپولیس تکمیل شد

باشگاه پرسپولیس درصدد است تا قراردادش با علیپور را تمدید کند که هنوز این اتفاق رخ نداده است. این بازیکن که عملکرد خوبی نداشته و مورد انتقاد هواداران قرار گرفته هنوز جواب مثبت به پیشنهاد پرسپولیسی‌ها نداده است.

گفته می‌شود، علیپور، حتی دو جلسه هم در این مورد با محمد‌حسن انصاری‌فرد داشت و در آخر مدتی را برای اجرای خواسته باشگاه وقت خواست.

در روز‌های اخیر علیپور باز هم درخواست باشگاه برای تمدید قرارداد را رد کرده و انصاری‌فرد متوجه شده که اصرارش برای تمدید قرارداد کافی نیست و گرچه انصاری‌فرد قصد دارد در نیم فصل درصورت رسیدن اولین پیشنهاد خارجی خوب علیپور را بفروشد که این امکان هم با توجه به عملکرد اخیر علیپور ممکن نیست.

علیپور، در لیگ نوزدهم موفق به زدن ۳ گل شده است که تمامی آن‌ها مقابل شاهین شهرداری بوشهر بوده است.

پرسپولیس به جز علیپور، عبدی، روستایی، ترابی و جونیور را در پست مهاجم در اختیار دارد که تقریبا به جز مهدی ترابی که البته بیشتر پشت مهاجمان بازی می کند ، بقیه عملکرد مناسبی نداشته اند .

عزت الهی در تیرس سرخابی ها

هافبک دفاعی تیم ملی بعد از مصدومیت هنوز نتوانسته خودی نشان دهد. عزت اللهی که در نیمه های راه فصل گذشته مصدوم شد و نزدیک به ۶ ماه از میادین به دور بود، با وجود بازگشت از مصدومیت و همینطور انتقال به یوپن نتوانسته بازی کند.

سرمربی این تیم به دلیل آنکه سعید بازیکنی نبود که او در لیست خرید باشگاه قرار داده است، تصمیم گرفته این بازیکن را کمتر به میدان بفرستد.

در همین حال شایعات زیادی درباره بازگشت احتمالی عزت اللهی در نیم فصل و به لیگ برتر شنیده می شود.

به احتمال زیاد تیم های مدعی از جمله سرخابی ها پیگیر اخبار این ملی پوش خواهند بود.

البته او با باشگاه روستوف روسیه دو فصل دیگر قرارداد دارد و اگر بخواهد به ایران بازگردد این انتقال قرضی خواهد بود.



+ 16
مخالفم - 8
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری