پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۳۱
۱۰
۰
نسخه چاپی

حضور مدیرعامل بانک آینده در نشست وزیر میراث فرهنگی، با مدیران عامل و معاونان اعتباری بانکها

حضور مدیرعامل بانک آینده در نشست وزیر میراث فرهنگی، با مدیران عامل و معاونان اعتباری بانکها
نشست دکتر مونسان، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با مدیران عامل و معاونان اعتباری بانکها، بهمنظور تقویت همافزایی بین این وزارتخانه و بانکهای مختلف کشور، با حضور دکتر فطانت، مدیرعامل، حسین مجاهدی، معاون اعتبارات، نایبرییس هیأتمدیره، و دکتر فخریان، رییس اداره اعتبارات خرد و متوسط بانک آینده برگزار شد.

به گزارش تیتربرتر؛ به نقل از روابط عمومی و بازارافزایی بانک آینده، در این نشست، مدیرعامل بانک آینده ضمن ارائه گزارشی از مهمترین اقدامات بانک در خصوص حمایت از صنعت گردشگری و صنایعدستی، بر لزوم تقویت حمایتها از این دو حوزه تأکید کرد.

فطانت با اشاره به ظرفیت بالای حوزه گردشگری داخلی، با تبیین لزوم حمایت بیشتر از حوزه های گردشگری و صنایع دستی گفت: شایسته است بانکها با استفاده جدیتر از ابزارهای مختلف بانکی و جلب مشارکت عمومی برای انجام کارهای بزرگتر در این حوزهها، حمایت نمایند.

ایشان ضمن اعلام آمادگی و همراهی بیشتر بانک آینده در خصوص حمایت و پشتیبانی از حوزه گردشگری و صنایع دستی کشور و فعالان شاغل در این بخش، ابراز امیدواری کرد که بانک آینده با استفاده از ابزارهای مختلف بانکی و ارائه تسهیلات، به خصوص در شرایط مقابله با کرونا، منشاء اثر بسیار خوبی در این زمینه باشد تا با سهمی بیشتر، شاهد افزایش اشتغال و درآمد در این حوزهها باشیم. 

در این نشست، مونسان، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در ضمن سخنان خود از حمایتها و همراهی های بانک آینده در جهت تقویت صنعت گردشگری و صنایع دستی کشور، قدردانی کرد. 



+ 10
مخالفم - 11
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری