پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۱۹ آبان ۱۴۰۱ ۲۲:۲۳
۵
۰
نسخه چاپی

از آبتین مانکن تا امیر علی بی همگان

از آبتین مانکن تا امیر علی بی همگان
محمد صادقی بازیگر جوان ایرانی متولد ۱۳۷۲ اهل تهران که با بازی در نقش آبتین در سریال مانکن به شهرت رسید و حالا با بازی در سریال بی همگان در نقش امیر علی به اوج بازیگری خود رسیده است.

تیتربرتر: محمد صادقی بازیگر جوان و خوش سیما سریال بی همگان متولد 22 فروردین سال 1372 در شهر تهران و اصالتا اهل مازندران است. پدر محمد صادقی اهل بابل و مادر او اهل آمل مازندران است و او در 7 سالگی پدر خود را از دست داده است و در حال حاضر با مادر خود زندگی می کند. این بازیگر جوان سینما و تلویزیون در رشته مدیریت اجرایی با گرایش صنایع در مقطع کارشناسی به تحصیل پرداخته است.

محمد صادقی از زمانی که از 18 سال داشت کار فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر شروع کرد. بازی در سریال «مانکن» باعث شد که محمد صادقی به عنوان یک چهره جدید به مخاطب شناخته شود. بازی در سریال«افرا» و «بی همگان» اوج شهرت این بازیگر جوان بوده است. محمد صادقی در کنار درس خواندن از سن 10 سالگی رشته تکواندو را بطور حرفه‌ای کار کرده است و این رشته را تا نوجوانی ادامه داده است.

www.titrebartar.com

 

آبتین در مانکن

در سریال مانکن که از اولین تجربه های کارگردان حسین سهیلی زاده بود، او در نقش آبتین بازی کرد. در این سریال او برادر اخگر بود که یکی از شخصیت های مورد توجه برخی از مخاطبان این سریال است.به این ترتیب محمد بعد از بازیگری در تئاتر، با بازی در این سریال وارد دنیای تصویر شد.

او در مورد بازی اش در این سریال می گوید: من نسبت به نقش ها خیلی گارد ندارم. به این خاطر که احساسم برای بازی کردن تیپیکال نیست مگر کارگردانی بخواهد کاراکتر خط کشی شده ای را بازی کنم. نقشم در سریال مانکن و نقش های این شکلی میتوانست واقعا مرا نابود کند.

پیمان در سریال افرا

سریال افرا یکی از کار های بهرنگ توفیقی است که در آن بازیگرانی مانند مهدی سلطانی،  اسماعیل محرابی، پیام دهکردی و بسیاری دیگر از بازیگران با تجربه حضور دارند.

آنچه در خلاصه این سریال آمده است: در پگاه مه آلود یک روز پاییزی در زیر شاخه های پر شکوه افرا، فرزندی زاده می شود؛ حاصل وصلت شوم اخلاق و منفعت. چشمان پیر افرا، یگان شاهد این راز در اعماق جنگل است. شاهدی که آموخت در نگاه عاشقانه به زندگی فقط صاحب تنهایی خویشی. هیچ کس نبودن،  اولین و آخرین قانون کتاب عشق است....

www.titrebartar.com

 

این سریال در سال جاری پخش شد و محمد صادقی با بازی در این سریال، اولین تجربه بازی در قاب تلویزیون را کسب کرد. او در این سریال نقش پیمان را به تصویر کشید.

بیشتر بخوانید:

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمی شود!

الهام اخوان پدیده نو ظهورسینمای ایران

محمد صادقی در مورد این نقش می گوید که نقش پیمان با نقش آبتین در سریال مانکن و حتی با شخصیت خودم بسیار فاصله داشت و درک این موضوع برای من چالش بزرگی بود. دلم می خواهد نقش من در سریال برای مخاطبی که می بیند باور پذیر باشد.

او در مورد اضطراب های این بازی می گوید بازی در هر اثری استرس های خودش را دارد و چیزی که اهمیت دارد این است که شما بتوانید در نقش خود با مخاطب ارتباط خوبی برقرار کنید و او شما را به عنوان خالق نقش در همان لباس شخصیت باور کند که خوشبختانه در سریال افرا این اتفاق افتاد.

www.titrebartar.com

 

صادقی کار با بهرنگ توفیقی را لذتبخش توصیف می کند و ادامه می دهد: او خیلی به روز است و کار کردن با یک کارگردان امروزی با افکار نو شخصا برایم جذاب است. کار با او خستگی ندارد. تا به امروز با یکی از بازیگران بومی استان گیلان جلوی دوربین رفتم که بسیار هم با استعداد است.

امیرعلی در بی همگان

محمد صادقی در سریال بی همگان نقش امیرعلی را بازی کرده که درباره زندگی و کار و رابطه عاشقانه و خاستگاری از دختری پولدار است که با توجه سوابقش دچار مشکلات عدیده ای است و چالش های زندگی خانوادگی و عاشقانه اش است و او در کاراکتر یکی بازیگران اصلی و کلیدی به ایفای نقش پرداخته است.

www.titrebartar.com

 

«بی‌همگان» کاری از گروه فیلم و سریال گروه سه سیما به تهیه‌کنندگی مهران مهام که با قلم سعید جلالی و علیرضا کاظمی‌پور نوشته شده است و بهرنگ توفیقی و اصغر هاشمی کارگردانان این سریال بوده‌ اند، به زودی روی آنتن شبکه سه سیما رفته است.

فعالیت ها و سرگرمی ها

وی از کودکی و بطور دقیق از ۱۰ سالگی رشته تکواندو را بطور حرفه ای دنبال کرده و تا نوجوانی در این رشته فعالیت داشته که با موفقیت و درخشش در تکواندو، در مقطعی در اردوی تیم ملی ایران و عضو تیم باشگاهی سایپا نیز بوده است ، اما بنا به دلایلی این رشته را دنبال نکرده است،  حالا ورزش را در حد کوهنوردی فوتبال انجام میدهد و از تفریحات و سرگرمی های این هنرمند محسوب میشود. از خصوصیات بارز این هنرمند ساکت و آروم بودنش است، بر عکس کودکی که بسیار شلوغ و پر جنب و جوش بوده ؛ حالا، هم در محیط خانه و هم در سر تمرین و کار، بسیار ساکت و کم حرف و آروم است.

خانواده او

خانواده محمد صادقی اهل مازندران هستند مادر او اصالتا آملی و پدر او اهل بابل هستند. آنها بعد از آشنایی و ازدواج در تهران ساکن شده و زندگی خود را شروع کردند و محمد صادقی در شهر تهران متولد شده است.او در سن 7 سالگی پدر خود را از دست میدهد و مادرش تمامی مسئولیت های زندگی آنها را برعهده می گیرد. مادر محمد صادقی مدیر پرستاری دانشگاه و سوپروایزر بیمارستان بوده اند و در حال حاضر بازنشسته وزارت بهداشت و دانشگاه شهید بهشتی هستند.

بازیگران مورد علاقه محمد صادقی 

در بین بازیگران ایرانی و خارجی الگوهای زیادی دارم، البته چون سینمای قدیم ایران را ندیده ام الگوهایم خیلی قدیمی ندارم .از بازیگران ایرانی به «جواد عزتی» ، «شهاب حسینی» و «هوتن شکیبا» خیلی علاقه دارم، وقتی مخاطب نام آنها را میشنود یاد بازی و نقش هایی که بازی کرده اند می افتد. به آقای محمدرضا فروتن هم خیلی زیاد علاقه دارم و علاوه بر این که الگوی بازیگری من است، یک روانشناس هم است.



+ 5
مخالفم - 3
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری