پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ۰۰:۵۷
۴
۰
نسخه چاپی

تضمین امنیتی پلیس ترکیه برای حضور هواداران تیم آزمون در استانبول

پلیس ترکیه تدابیر لازم را برای تأمین امنیت هواداران تیم زنیت سن‌پترزبورگ در بازی با فنرباغچه اندیشیده است.
تضمین امنیتی پلیس ترکیه برای حضور هواداران تیم آزمون در استانبول

به گزارش تیتربرتر، پلیس ترکیه تصمیم گرفته تا امکان دسترسی آسان هواداران تیم زنیت سن‌پترزبورگ به ورزشگاه شکری سراج‌اوغلوی شهر استانبول را برای تماشای بازی رفت مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا برابر تیم فنرباغچه فراهم کند.

بر این اساس هواداران تیم زنیت روسیه با اتوبوس‌های تعیین‌شده از بخش اروپایی شهر استانبول به بخش آسیایی این شهر که در آن ورزشگاه اختصاصی تیم فنرباغچه قرار دارد انتقال خواهند یافت. این اقدام پلیس ترکیه با هدف تضمین امنیتی هواداران تیم روسی در شهر استانبول صورت خواهد گرفت. البته هر هوادار تیم زنیت باید بلیت استفاده از اتوبوس را که 26 لیر ترکیه معادل 5 دلار پرداخت کند.

همچنین پلیس ترکیه اعلام کرد که دسترسی به ورزشگاه شکری سراج‌اوغلوی استانبول برای هواداران تیم زنیت سن‌پترزبورگ از طریق قطار شهری فاقد امنیت کافی خواهد بود زیرا هواداران تیم میزبان نیز از آن استفاده خواهند کرد و بدین‌خاطر احتمال درگیری میان آنها بسیار زیاد است.

تیم زنیت سن‌پترزبورگ که جمعه گذشته سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی را جذب کرد روز 12 فوریه (23 بهمن) در بازی رفت مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا میهمان تیم فنرباغچه ترکیه است و بازی برگشت روز 2 اسفند برگزار خواهد شد.

 

/*

 




+ 4
مخالفم - 10
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری