پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
جمعه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۳۶
۵
۰
نسخه چاپی

درخواست امام جمعه خرم آباد برای تامین خسارت سیل‌زدگان لرستان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان رسیدگی هرچه بیشتر و تلاش حداکثری برای تأمین خسارات سیل‌زدگان لرستان را خواستار شد و گفت: در سیل اخیر خسارات بیشتر متوجه وسایل زندگی مردم، اجناس داخل مغازه‌ها، ماشین‌ها و امکانات مردم بوده است که باید نسبت تأمین خسارات مردم اقدام جدی صورت بگیرد.


سیل

به گزارش تیتربرتر، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی در دیدار رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور بر لزوم توجه و برنامه‌ریزی جهت تأمین خسارات سیل‌زدگان لرستان بر رسیدگی هر چه بیشتر به سیل‌زدگان لرستان تاکید کرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تشکر از سفر مهندس تابش به استان لرستان و بازدید از مناطق سیل زده، گفت: بنیاد مسکن در زمینه‌های مختلف مخصوصاً حوادث غیر مترقبه اقدامات به‌موقع و ارزشمندی انجام داده که نمونه آن کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه بوده است.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به بازدید خود در نیمه شب حادثه سیل، اضافه کرد: در این حادثه تخریب منازل کم بود لیکن خسارات بیشتر متوجه وسایل زندگی مردم، اجناس داخل مغازه‌ها، ماشین‌ها و امکانات مردم بوده است که باید نسبت تأمین خسارات مردم اقدام جدی صورت بگیرد.

وی در ادامه با ارائه گزاراشات مردمی از خسارات وارده سیل از رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور درخواست کرد تا نسبت به تعمیر منازل و کمک به سیل‌زدگان مساعدت نمایند.

تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور نیز با اظهار تأسف از خسارات سیل اخیر در لرستان، گفت: بنیاد مسکن در حد توان خود در جهت کمک به سیل زدگان و تعمیر منازل آن‌ها اقدام خواهد کرد.

وی با ذکر این مطلب که ساخت اماکن مسکونی آسیب‌دیده از سیل در لرستان در اسرع وقت آغاز خواهد شد، ادامه داد: تمام تلاش ما کاهش آلام مردم سیل زده و جبران بخشی از خسارات وارده به اماکن مسکونی و اموال آن‌ها خواهد بود.




+ 5
مخالفم - 8
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری