پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
جمعه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ۱۸:۰۱
۶
۰
نسخه چاپی

۲۲ بهمن تفسیر عملی آیات قرآن مبنی بر اراده مردم در تغییر سرنوشت خود است

امام‌جمعه موقت بجنورد گفت: ۲۲ بهمن تفسیر عملی آیات قرآن مبنی بر خواست و اراده مردم ایران در تغییر مسیر خود از ظلم‌پذیری به ظلم‌ستیزی است.


۲۲ بهمن تفسیر عملی آیات قرآن مبنی بر اراده مردم در تغییر سرنوشت خود است

به گزارش تیتربرتر از بجنورد حجت‌الاسلام رحیم مهدوی پور در آیین عبادی، سیاسی نماز جمعه بجنورد با اشاره به سیره حضرت زهرا(س) در برابر نفاق و انحراف اظهار کرد: با نگاه به زندگی دختر پیامبر گرامی اسلام باید درس صبوری و استقامت در برابر مشکلات و توطئه‌های دشمنان گرفت و این رفتار را به‌عنوان درسی بزرگ از این حضرت در جامعه احیا کرد.

وی همبستگی همافران نیروی هوایی ارتش در ۱۹ بهمن با امام راحل را ضربه‌ای بزرگ به رژیم پهلوی عنوان کرد و افزود: کمر رژیم شاهنشاهی با این اقدام هشیارانه شکست و تیر خلاصی بر وجود سلطه گران بود.

امام‌جمعه موقت بجنورد در ادامه به موضوع راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه و اهمیت حضور در این مراسم پرداخت و تصریح کرد: ۲۲ بهمن تفسیر عملی آیات قرآن مبنی بر خواست و اراده مردم ایران در تغییر مسیر خود از ظلم‌پذیری به ظلم‌ستیزی است.

وی این روز را جشنی بزرگ توصیف کرد و ادامه داد: خودباختگی ملت در ۲۲ بهمن به خودیافتگی مبدل شد و استقلال به غارت رفته ملت ایران از بند غرب و شرق جهان آزاد شد.

رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد ۲۲ بهمن را روز زدودن غبار از چهره قرآن و اسلام دانست و گفت: این یوم‌الله روز اسلام بوده و سرآغازی برای ایجاد حکومتی بر اساس پایه‌های اسلامی و الهی است.

وی تجلی تولی و تبری را از دیگر نمادهای ۲۲ بهمن عنوان کرد و افزود: پتک خشم ملت انقلابی ایران در این روز بر پیکره استبداد و استکبار جهانی فرود آمد.

خطیب جمعه بجنورد پیام حضور ملت در راهپیمایی این روز را ناکامی برنامه‌ها و انتظارات دشمن توصیف و اظهار کرد: حضور پرشور و حماسی ملت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن پاسخی دندان‌شکن به جنگ تمام‌عیار اقتصادی دشمن و نمایشی از وحدت و همبستگی ملت ایران پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب خواهد بود.

وی حضور مردمی را پشتوانه دولتمردان برای حل مشکلات دانست و تصریح کرد: پشتیبانی و حضور ملت با دولتمردان و انقلاب را مسئولان باید غنیمت بشمارند و برای مردم خوب کار کنند.

مهدوی پور خدمت به مردم را امتحان مسؤولان توصیف کرد و گفت: غفلت از ملت خیانت به اسلام بوده و ضربه جبران‌ناپذیری را به کشور وارد می‌کند و همه باید در وظیفه خدمت به مردم، اسلام و دین کوشا باشند.

مردم‌سالاری دینی، تجلی جمهوریت نظام در برابر دشمنان ازجمله دیگر پیام‌های حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن است که امام‌جمعه موقت بجنورد به آن اشاره کرد.

وی همچنین افزود: بیعت نسل چهارم انقلاب با آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی یکی دیگر از نشانه‌ها و نتایج حضور همه اقشار در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

خطیب جمعه بجنورد با تذکر نسبت به شیطنت‌های کشورهای اروپایی در ایجاد کانال ارتباطی مالی با ایران گفت: مسؤولان باید هشیار و بیدار باشند و نگذارند تا کم تدبیری باعث ایجاد شیطنت از سوی طرف مقابل شود.

وی در انتها اقتصاد مقاومتی و دستورات رهبر انقلاب در این موضوع را راه نهایی برون رفت از مشکلات اقتصادی در کشور دانست و یادآور شد: ملت ایران طی ۴۰ سال اخیر خیری از نظام استکبار جهانی ندیده و هر زمان که به فرامین رهبر انقلاب و امام راحل جامه عمل پوشانده است راه درست و بالنده را در پیش روی خود ایجاد کرده است و برای رفع مشکلات چاره‌ای جز به‌روز شدن مدیریت‌ها نداریم.

انتهای پیام/ق




+ 6
مخالفم - 8
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری