پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
جمعه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ۱۵:۰۳
۸
۰
نسخه چاپی

الگوگیری از سیره شهدا نیاز امروز جامعه است

مشهد-مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی گفت: الگوگیری از شهدا و توجه به سیره آنان نیاز امروز جامعه است.


الگوگیری از سیره شهدا نیاز امروز جامعه است

به گزارش تیتربرتر، حجت الاسلام حسین معصومی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد اظهار کرد: طبق آیات قرآن کریم شهدا کسانی هستند که وقتی خداوند آنها را به جهاد دعوت می‌کند لبیک می‌گویند.

وی افزود: منافقان در جنگ احد تلاش کردند دل مسلمانان را خالی و دشمن را قوی جلوه دهند اما ایمان رزمندگان قوی‌تر شد و ما نمونه آن را امسال در راهپیمایی ۲۲ بهمن دیدیم.

مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی بیان کرد: مردم وقتی دیدند دشمن با همه توان تلاش می‌کند ملت ایران را بترساند با شور و شکوه در راهپیمایی شرکت کردند و قدرت و اتحاد خود را به رخ بیگانگان کشیدند و البته باید بدانیم دشمنی‌ها تمام نشده و باید بیدار و هوشیار باشیم.

معصومی گفت: شهدا برای دیدن جلوه‌های رحمانی به شهادت رسیدند و این سیره باید مدنظر ما باشد و مسیری که آنها رفتند را به عنوان الگویی برای خود و خانواده‌هایمان قرار دهیم.

وی تصریح کرد: در جبهه‌ها جلوه‌های مختلف ایثارگری قابل مشاهده بود و حتی فرمانده هان مانند سربازهای معمولی تلاش و کوشش می‌کردند و کیسه‌های شن را برای ساخت سنگر روی هم می‌گذاشتند.

مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امروز باید ایثار و مقدم دانستن دیگران بر خود را زنده کنیم و اگر این مهم را عمل کنیم می‌توانیم بگوییم به سیره شهدا عمل کرده ایم.

معصومی اظهارکرد: برای رسیدگی به مطالبات خانواده شهدا دیدارهای عمومی و خصوصی را در شهرستان‌های خراسان رضوی برنامه ریزی کردیم که فکرمی کنیم آنچه در توانمان بود را به انجام رسانیدم.




+ 8
مخالفم - 6
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری